اشتراک گذاری عکس، فیلم و لینک رایج ترین نوع از مدل سایتهای اشتراک گذاری می باشد که معمولا! از طرف کاربران مورد استقبال قرار می گیرد.اینبار قصد دارم سایتی را به شما معرفی کنم که اشتراک گذاری پادکست را به کاربران ارائه می دهد.”شنوتو” عنوان سایتیست که در آن می توانید پادکستهای صوتی خود را به اشتراک بگذارید

کافیست شما پادکستهای خود را در موضوعات موفقیت، سلامت و سبک زندگی، مدیریت، شعر و ادبیات، داستان و سرگرمی، کسب و کار و سایر موضوعات ضبط کرده و آن را برای ارائه رایگان یا به طور ویژه عرضه نمایید.همچنین به عنوان ناشر می توانید کتابهای صوتی خود را از این طریق عرضه نمایید.

یکی دیگر از امکانات این سایت امکان رسمیت بخشی به کانالهای شما می باشد؛ این امکان در صورت رونق و فراگیر شدن شنوتو می تواند یکی از نقاط قوت خدمات و درآمدزایی سایت محسوب شود.همچنین شنوتو به کاربران این امکان را می دهد که از طریق سایت و اپلیکیشن اندروید شنوتو فایلهای صوتی را به طور آنلاین شنیده و یا آن را دانلود نمایند.

شنوتو خود را اینچنین تعریف می کند:

وب سایت و مجموعه نرم افزارهای مبتنی بر بستر وب شنوتو با هدف تولید و آرشیو فایلهای صوتی در زمینه های مختلف و ارائه آنها در قالب پادکستهای صوتی ایجاد شده است. امروزه استفاده از مقاله ها یا کتابهای صوتی در کشورهای پیشرفته بسیار همه گیر شده و فرهنگ عامه آنها استفاده از فایلهای صوتی در زمان های بلا استفاده را پذیرفته و به قسمتی از سبد هزینه خانوار تبدیل شده است . اما در کشورما علی رغم وجود بستر های لازم ، ارائه چنین خدماتی به کاربران هنوز همه گیر نشده است . رسالت مجموعه نرم افزارهای شنوتو ارائه محتوای فارسی مانند مقاله، کتاب، پادکست و سایر موارد در قالب صوتی و نوشتاری رفع چنین نیازی در فضای کشور ایران و فارسی زبانان کل دنیا است .

توضیح سایت
مرجع پادکستهای صوتی
زمینه فعالیت سایت
اشتراک گذاری محتوای صوتی

ویژگی ممتاز سایت
نام دامنه و توضیح سایت – ارائه خدمتی نوین و رو به رشد

مشکل برجسته سایت
رنگ بندی تیره – کاور بزرگ پادکستها

مدل درآمدزایی
حق عضویت از شبکه های رسمی-عضویت ویژه برای پادکستهای ویژه-خدمات ویژه تولید فایلهای صوتی-جذب تبلیغات

منابع کلیدی
تولید پادکستهای باکیفیت

 

برای ورود به این سایت، روی گزینه زیر کلیک نمایید:

[symple_button color=”blue” url=”http://shenoto.com/” title=”” target=”blank” border_radius=””]شنوتو[/symple_button]