حسابداری نقدینگی موضوع مهمی در خانواده ها و شرکتها بوده و به طوریکه امروزه در بسیاری مواقع، به قول معروف دخل و خرج با هم همخوانی ندارند! پیشرفت نرم افزارهای هوشمند سبب شده تا سیستم های حسابداری در رایانه های شخصی و اسمارت فون ها نفوذ پیدا کنند.

در زمینه اپلیکیشنهای تلفن همراه مخصوصاً سیستم عامل اندروید، اپهای ایرانی متعددی تا کنون ساخته شده که هر کدام امکانات و قابلیتهای خاص خود را دارا می باشد.اما در این مطلب می خواهم اپلیکیشنی جدیدی را با عنوان ” حسابیار پلاس ” به شما معرفی کنم. ” حسابیار پلاس ” که به تازگی در کافه بازار منتشر شده توانسته در فهرست تازه هایبرگزیده در رتبه دوم قرار گیرد.این اپ که تا کنون بیش از 2000 بار دانلود شده امکانات مناسب و قابل قبولی در زمینه سیستمهای حسابداری و مدیریت مالی شخصی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

1-پس از نصب برنامه، با اسلایدهای سادهای ویژگی ها و بخشهای اپ را به شما توضیح می دهد که سبب آشنایی کاربر با قابلیت های آن خواهد شد.

2-گرافیک و رنگ بندی این اپلیکیشن اندروید قابل قبول بوده و کاربر را دچار خستگی نمی کند.

3-در تمام بخشهای اپلیکیشن، هیچ المان و گزینه اضافی مشاهده نمی کنید و همه چیز با نظم در جای خود قرار گرفته و چینش گزینه ها بسیار مناسب است.

4-در قسمت ثبت کارتهای بانکی و کیف مدارک، اسلایدر جذای برای انتخاب نوع کارت بانکی و نوع مدرک قرار داده شده که در نوع خود قابل توجه می باشد.همچنین امکان درج توضیح متنی و صوتی برای هر کدام نیز ایده مناسب و کاربردی خواهد بود.

5-نرخ محاسبه سود تسهیلات، سودشمار و نرخ ارز و طلا نیز از امکانات پر کاربرد این اپ می باشد که به سادگی می توان از آن استفاده نمود.

6-امکان رمزگذاری نرم افزار برای حفظ ایمنی اطلاعات

7-سیستم گزارش گیر و تحلیلگر اپلیکیشن می تواند اطلاعات مفیدی از وضعیت پرداختی ها،چک ها، بدهی ها و … ارائه دهد.

[symple_button color=”red” url=”http://www.aparat.com/v/JxVdN/%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3″ title=”” target=”blank” border_radius=”5″]مشاهده فیلم آموزشی حسابیار در آپارات[/symple_button]

در توضیح این اپ در کافه بازار امکاناتی نظیر بانک یار، پیامک یار، دستیار تسهیلات و مدیریت دلخواه معرفی شده که قرار است در نسخه های بعدی حسابیار پلاس اضافه شود. اما نکته ای که در این اپ جالب نیست گزینه ای در منوی اصلی آن با نام ” سرگرمی ” بوده که تصاویر متحرکی را نشان می دهد و به نظر می رسد این گزینه صرفاً برای پر کردن منو و حفظ نظم آن می باشد.

گرچه سیستم حسابیار پلاس امکانات پیشرفته ای نداشته و صرفاً برای مدیریت مالی شخصی می توان از ان آستفاده کرد اما نسبت به سایر اپهای مشابه، رابط کاربری ساده و قابل فهمتری داشته و همین امر می تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف سازد.

حسابیار پلاس در کافه بازار به طور رایگان قابل دانلود بوده و ارتقا به نسخه طلایی آن با پرداخت 2000 تومان امکان پذیر می باشد.

badge-g