مجموعه‌ای از بهترین ایده‌های  طراحی رابط کاربری / تجربه کاربری خوب را برای شما گردآوری کردیم، که علاوه بر سهولت استفاده، می‌تواند باعث افزایش فروش وب سایت و یا حتی بهبود سرویس‌دهی وبسایت شما به عنوان نماینده ۲۴ ساعته شما شود، با رعایت این نکات می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق دهید و حس بهتری در مشتریان ایجاد کنید. با توجه به اینکه به تازگی مفهوم تجربه کاربری در صنعت بانکداری و پرداخت ایران مورد توجه فعالین قرار گرفته و هنوز در ابتدای راه است، دیدن این مطلب برای فعالان و متخصصان خالی از لطف نیست. این مطلب ارزشمند برای اولین بار در uitips.ir منتشر شده است.

ایده۱. آسودگی کاربر / به جای طراحی لی‌اوت چندستونه، طراحی تک‌ستونه را هم امتحان کنید

کاربران همیشه می‌خواهند راحت‌تر روی مطالب تمرکز کنند و آن‌ها را بخوانند، به عبارتی دیگر از چیزهای اضافی خوششان نمی‌آید! با استفاده از طراحی تک‌ستونه، در اصل شما کاربران را به سمت مطلب خود هدایت کرده‌اید، در حالی که یک لی‌اوت چندستونه، می‌تواند کاربر را از هدف اصلی خود منحرف کند و نتواند آن چیزی را که در وب سایت شما می‌خواست، بدست بیاورد، مطلب خود را در لی‌اوت تک‌ستونه به اشتراک بگذارید به همراه یک دکمه‌ی Call To Action مناسب!

 

به علت طولانی بودن مقاله، این مطلب به صورت پی دی اف تهیه شده که می توانید به راحتی با کلیک روی گزینه زیر آن را دانلود کنید:

[symple_button color=”red” url=”https://nabzino.com/wp-content/uploads/2016/download/52-Tips.pdf” title=”” target=”blank” border_radius=”5″] 52 Tips [/symple_button]

*این مقاله توسط uitips تهیه و توسط نبضی‌نو به صورت پی دی اف منتشر شده است.