شاید نتوان تصور کرد کاربرانی در کشور وجود دارند که با کمترین هزینه مالی و زمانی، درآمدهایی در حد یک شغل رده بالا به صورت ماهانه کسب می کنند.درآمدهایی که با مشاهده آن به خود خواهید گفت کسب و کار اینترنتی فقط به راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سبک دیجی کالا، سایت نیازمندی به سبک دیوار و … محدود نشده و راه های بسیار ساده تری برای این کار وجود دارد.

من در گذشته همواره علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی را به استفاده از این روش تشویق می کردم اما امروز، قصد دارم میزان درآمد ماهیانه افراد را در استفاده از روش ” همکاری در فروش ” به شما معرفی کنم. لازم به ذکر است که اطلاعات زیر مربوط به سیستم معتبر همکاری در فروش “پایگان ( می مارکت )” بوده و به لطف این مجموعه موفق، امروز توانستم برای اولین بار در ایران، از درآمد واقعی کاربران در سیستم های همکاری در فروش پرده بردارم.

 

الف ) بسیاری از سایتهای ایرانی علاوه بر استفاده از سایر روشهای کسب درآمد، از سیستم همکاری در فروش پایگان نیز استفاده می کنند.تعداد این سایتها زیاد بوده و میزان درآمدهای آنها متفاوت می باشند.برخی از این سایتها عبارت اند از : آکاایران، بیتوته، پیچک،ایران کوک، کمیاب آنلاین و …

در زیر، می توانید تصاویر درآمد برخی از وبمسترهایی را که از پایگان استفاده می کنند مشاهده کنید :

%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c

ب ) به جز این سایتهای برتر، بسیاری از کاربران اینترنت سایتهای نچندان معروفی دارند که از آن برای فروش محصولات پایگان(می مارکت ) استفاده می کنند.همچنین برخی از آنها از روشهای دیگری استفاده می کنند که در ادامه این روشها را معرفی می کنیم.

تصویر زیر مربوط به یکی از ده ها کاربر پردرآمد پایگان می باشد.ایشان از اواسط سال 90 عضو سیستم شده و بیش از 67 میلیون تومان درآمد داشته اند.پس می توان درآمد میانگین ماهانه این کاربر را به شکل زیر محاسبه کرد:

اواسط سال 90 تا اواسط سال 94 = حدوداً 3 سال

3 سال برابر است با 36 ماه

67275367 میلیون تومان تقسیم بر 36 می شود 1868760 تومان.یعنی ایشان هر ماه به طور متوسط یک میلیون و هشتصد و هفتاد هزار تومان ( به میزان حقوق یک کارمند سطح بالا ) درآمد کسب کرده است.در واقع این درآمد نه به ازای روی 8 ساعت کار بلکه با کمتر از یکی دو ساعت در روز نصیب او شده است.

برای عضویت در پایگان، کلیک کنید

درآمد برخی دیگر از کاربران را مشاهده نمایید:

ج ) در زیر تصویر یکی جدیدترین کاربران پایگان ارائه شده که در روز 9 آبان عضو سیستم شده است.طی تماس تلفنی با این کاربر، متوجه شدیم که ایشان فقط یکی از محصولات پایگان را در یکی از کانالهای تلگرام خود تبلیغ کرده که سبب شد به چنین فروش و درآمد بالایی در دو روز اول فعالیت ( 9 و 10 آبان ) خود دست پیدا کند. آقای کریم زاده توانسته در کمتر از 2 روز، تنها با تبلیغ یک محصول پایگان ( کبریت دائمی ) حدود 100 هزار درآمد کسب کند.

 

عکس زیر هم مربوط به یکی دیگر از کاربران پایگاه بوده که برای فروش محصولات خود از روش متفاوتی استفاده کرده است.این کاربر تصویر و مشخصات محصولات را در سایت دیوار منتشر می کند و توانسته با فروش 178 محصول، 500 هزار تومان پورسانت به دست آورد.

جالب اینجاست که بدانید اکثر این افراد نوجوان و یا زیر 30 سال بوده و به راحتی درآمدهایی بیش از یک شغل کارمندی به حسابشان واریز می شود.قطعاً شما هم به این درآمدها علاقه دارید می توانید از همین امروز فعالیت خود را آغاز نمایید.یادتان باشد کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش پایگان محدودیتی نداشته و شما به میزان تلاش خود می توانید پورسانت بگیرید…

اما سوال اینجاست که چگونه می توان با استفاده

از این سیستم،به چنین درآمدهایی دست پیدا کرد؟

برای آموزش عضویت و موفقیت در سیستم همکاری در فروش پایگان ( می مارکت ) فایل راهنمای زیر را دانلود کنید.

[symple_button color=”blue” url=”http://bayanbox.ir/download/1718808675194321606/paygan.pdf” title=”” target=”blank” border_radius=”7″]دانلود راهنمای کسب درآمد[/symple_button]