زامبی ها و مردگان متحرک همیشه جز محبوب ترین ژانر فیلمهای ترسناک بوده است.در سالهای گذشته استفاده از این مردگان متحرک در بازیهای رایانه ای به شدت گسترش پیدا کرد و اکنون نیز این موضوع در بازیهای اندرویدی به چشم می خورد.

بازی ایرانی ” زامبی صحرایی ” که برای اندروید طراحی شده را می توان جز بازیهای محبوب و جذاب دانست که فرد را بدون شک به آن معتاد می کند!

این اپلیکیشن که از گرافیک بسیار جذاب و حرفه ای برای پس زمینه های بازی، شخصیت پردازی، اسلحه ها، انفجارها و … برخوردار است توانسته خود را در لیست محبوبترین بازیهای مارکت بازار با 20000+ بار دانلود قرار دهد.

زامبی

زامبی صحرایی یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه ای می باشد که کاربر را در جایگاه نیروهای مبارز علیه حمله زامبی ها قرار می دهد؛ در واقع شما به عنوان آخرین سنگر دفاع از بشریت در برابر این موجودات خطرناک ایفای تقش خواهید کرد!

زامبی ها شامل 200 مرحله است که مراحل آن به صورت پیوسته اجرا می شود، یعنی شما در هر مرحله زمانی که حجم مشخصی از زامبیها را نابود کردید مرحله بعد بدون وقفه آغاز خواهد شد. در این بازی، کاراکترهای انسانی و مبارز 4 کاراکتر بوده که هر 4 تا هم زمان در صحنه نبرد حضور دارند.کاراکترهای زامبی ها هم بسیار متنوع بوده و زامبی های معمولی با جهره های مختلف، زامبیهایی با بمبهای انتخاری، زامبی با سپر، گوسفندان زامبی و غولهای بزرگ زامبی جز شخصیتهای دشمن این بازی می باشند.

در این اپلیکیشن، حمله زامبی ها بی وقفه از بالا به سمت پایین و شما ادامه دارد و شما باید با اسلحه و نارنجک آنها را نبوده کنید تا به سنگر شما نزدیک نشوند.اگر سنگرهای چوبی شما از بین روند از میزان سلامتی شما کم خواهد شد.

زامبی اندروید

یکی از ویژگیهای عالی این بازی این است که زامبیهایی که به مقر شما رسیده اند به سرعت شما را نابود نکرده و میزان سلامتی و قدرت دفاعی مبارزان به خوبی به روند بازی کمک می کند.همچنین زمانی که جان شما تمام شود مرحله ای که در ان بودید به طور خودکار ذخیره شده و امکان ادامه آن در هر زمان وجود خواهد داشت.

از دیگر بخشهای این بازی امکان آپگرید سنگرهای چوبی،افزایش قدرت اسلحه ها و خرید اسلحه های جدید و برخی امکانات دیگر می باشد که در بخش فروشگاه بازی مهیا شده است.شما برای خرید این امکانات باید از امتیاز بازی که مغز زامبی هاییست که نابود کرده اید استفاده کنید.این قابلیت وجود دارد که اگر مغز کافی نداشته باشیداز فروشگاه، الماس خریده و با الماسها مغز خود را شارژ کنید!

به طور کلی این بازی چه از نظر سناریو، گرافیک، جذابیت و تمام جنبه های بازی قابل قبول بوده و نمره عالی به دست می آورد.البته به نظر می رسد اجرای این بازی برای گوشی های اندرویدی معمولی کمی سنگین بوده و به کندی اجرا می شود.ایراد بعدی مربوط به سایز فونت برخی توضیحات بازی می باشد که بسیار کوچک بوده و به سختی خوانده می شود.

badge-g