درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

مشاور اجرایی دیجیتال مارکتینگ و بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | 09128593599

مطالب مشابه

3 ديدگاه

  1. 1

    بهزاد

    سلام
    ممنون از نقد جالبتون

    من هم تجربه ی خرید تو شب یلدا رو میگم

    به نظر من جشنواره ی یلدا صرفا یک مانور تبلیغاتی بودمثلا اون تبلتی که ۹۹ تومن شده تو این جشنواره به جرات میتونم بگم ۱۰ تا موجودی داشت…

    من تو این جشنواره حدود ۶ قلم جنس خریدم و به شدت ناراضی هستم چون کالا دارای نقص هست و از پیگیری هم خبری نیست،کلی تماس گرفتم و پیگیر بودم اما انگار نه انگار، اینقد بی توجهی کردن که امروز مجبور شدم مستقیما به مدیریت ( آقای محمدی ) ایمیل بزنم و موضوع رو در میون بذارم، و حتما هم مستقیما مراجعه میکنم و حتی شکایت رسمی ثبت میکنم

    اشتباه من این بود که وجه رو قبلا پرداخت کرده بودم وگرنه الان اونا بودن که پیگیری میکردن برا پول نه من…
    به دوستان توصیه میکنم اگر هم قصد خرید دارن زمانی پول رو پرداخت کنن که از سلامت کالا مطمئن شدن …
    با اینکه جز مشتری های پر و با قرصشون بودم، به شدت پیگیر این موضوع هستم و به هیچ عنوان دیگه ازشون خرید نمیکنم

    پاسخ
    1. 1.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      جناب رحمانی ممنونم از نظرات خوبی که در مطالب آراتیس می نویسی.
      بله ممکنه دیجی کالا اینقدر به توسعه نفوذ و برند خودش توجه داره که نسبت به خدمات مشتریان توجهش کمتر شده…
      البته در مورد موجودی کم محصولات در جشنواره ها باید بگم که این یه امر طبیعیه، همه فروشگاه های اینترنتی بری اتمام موجودی های اصطلاحا ته انباری تخفیف و جشنواره برگزار می کنن…

      پاسخ
      1. 1.1.1

        بهزاد

        خواهش میکنم
        مطالب شما برازنده ی نقد هستن…

        درسته جناب خواجوی، هر شرکتی با سیاست های خودش قصد داره اجناسش رو بفروشه و در این شکی نیست (مثلا فروشندگان پوشاک هم برای جنسهای تک سایزشون تخفیف خوبی میذارن و این طبیعی هست )
        اما روی حرفم با این قسمته که چرا این شرکت ها به هر قیمتی میخوان جنس رو بفروشن !؟

        شما باورتون نمیشه، بسته بندی قوری ارسالی برای من کاملا غیر حرفه ای بود و درب قوری بدون هیچ ضربه گیری روی خود قوری بود… ( که البته به ۱۰ قسمت تبدیل شده بود )
        با این شیوه ی حمل، بدون شک بار در حمل بار آسیب میبینه…
        سوال من اینجاست چرا باید اینقد بی دقتی بشه که به خاطر یه جنس ۱۵۰ هزار تومنی من اینقد اذیت بشم و کلی هم هزینه ی تماس – و ازون مهمتر وقت – رو بپردازم !؟

        تمام مباحث بالا در حالی نوشته شده که شرکت پست به صراحت میگه ما با این شرکت ها مشکل داریم و ازشون خواستیم خودشون جابه جایی رو انجام بدن

        جناب خواجوی، دقت کنید این شرکت با این همه کارمند باید هم سیاست گذاریش رو عوض کنه وگرنه چجوری هزینه ی این همه تبلیغات و حقوق پرسنل رو بپردازه !؟ این در حالیه که شرکت های مطرح دیگه ای پا به عرصه گذاشتن و مشکلات زیادی رو برای دیجی کالا ایجاد کردن

        باز هم میگم، حتی در صورتی که وجه من مرجوع بشه دیگه ازشون خرید نمیکنم…

        پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آراتیس می‌باشد.