امروزه دنیای دیجیتال در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتال یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت همراه با ویژگیهای منحصر بفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، تعاملی بودن، به همراه هزینه پایین اطلاع رسانی در آنها، این رسانه ها را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است. در این شرایط بکارگیری ابزارهای مختلف دیجیتال می تواند نشان دهنده بلوغ کسب و کارها در تطبیق پذیری با شرایط جامعه و نیز درجه پیشرفت آنها بر اساس آخرین تحولات کسب و کار باشد.

در این راستا اولین دوره نظرسنجی و اعطای “نشان سرآمدی دیجیتال” با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد. قابل ذکر است معیارهای اصلی مورد سنجش در این رویداد، شامل

1) وضعیت وب سایت شرکت

2) حضور و فعالیت در شبکه های اجتماعی

3) تبلیغات و اطلاع رسانی دیجیتالی

4) تولید و انتشار محتوای آنلاین و در نهایت

5) فروش و ارائه خدمات آنلاین می باشد که بر اساس نظر عموم جامعه مورد سنجش قرار خواهد گرفت.

قابل ذکر است جهت دستیابی به نتایج جامع و قابل اتکا، کلیه برندهاي معتبر در 30 گروه کالا و خدمات این رویداد، در سایت رسمی کنفرانس و نظرسنجی ثبت گردیده و تحت نظرسنجی قرار دارند. در نهایت شرکتهای سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد. قابل ذکر است شروع نظرسنجی مردمی از 5 آذر و پایان آن به تاریخ 5 دی ماه خواهد بود و اعلام نتایج در روز کنفرانس به تاریخ 26 دی ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد انجام خواهد شد.

از کلیه علاقمندان به حوزه بازاریابی و ابزارهای دیجیتال دعوت می شود با مراجعه به سایت نظرسنجی سرآمدی دیجیتال به آدرس www.DigiAdConf.ir  مراجعه نموده و با شرکت در نظرسنجی و ثبت نظرات خود در این نظرسنجی، ضمن همراهی با برگزارکنندگان این رویداد، از جوایز ویژه آن شامل بازدید از نمایشگاه فناوری Gitex 2016 و تور سه روزه دبی برای 3 نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی بهره مند گردند.

امید است حضور و همراهی شما بتواند زمینه توجه بیشتر کسب و کارها به ابزارهای دیجیتال و بلوغ دیجیتالی آنها را فراهم آورد.