بازاریابی محتوایی با هدف کمک و ایجاد آگاهی، روش مهمی برای توصیف تخصص و اعتبار شرکت شماست.به علاوه  اینکه شما به مصرف کنندگان خود نشان می دهید که بسیار بیشتر از معرفی یک محصول یا خدمت اهمیت می دهید.

حال که تمام کسب و کارهای اینترنتی در ایران و جهان به بازاریابی محتوایی رو آورده و بخش بلاگ خود را فعال کرده اند در این اینفوگرافی به شما تمام قسمتهای یک پست اثربخش برای وبلاگ را معرفی و ویژگی های هر بخش را تشریح کرده ایم.

برای مشاهده اینفوگرافی، روی گزینه زیر کلیک کرده و تا بارگزاری کامل صفحه صبر کنید!

[symple_button color=”green” url=”http://cdn.persiangig.com/preview/NLZb7UBZdw/anatomy-of-a-blog-post.jpg” title=”Anatomy of a blog post” target=”blank” border_radius=””]Anatomy of a blog post[/symple_button]