به گزارش دبیرخانه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی، اولین دوره “نظرسنجی سرآمدی دیجیتال” با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار می گردد. قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی به انجام خواهد رسید تا ضمن ایجاد مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکتها در فضای دیجیتال را نمایان سازد. بر این اساس معیارهای اصلی موردسنجش در این نظرسنجی شامل 1) وضعیت وب‌سایت شرکت 2) حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 3) تبلیغات و اطلاع‌رسانی دیجیتالی 4) تولید و انتشار محتوای آنلاین 5) فروش و ارائه خدمات آنلاین است که بر اساس نظر عموم جامعه خواهند بود.

قابل‌ذکر است برای دستیابی به نتایج جامع و قابل‌اتکا، کلیه برندهای معتبر در30 گروه کالا و خدمات این رویداد، در سایت رسمی کنفرانس تبلیغات دیجیتالی ثبت گردیده و تحت نظرسنجی قرار دارند. لذا شرکتهای سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی معرفی شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین شروع نظرسنجی مردمی از 5 آذر و پایان آن به تاریخ 25 دی ماه خواهد بود و اعلام نتایج در روز کنفرانس به تاریخ 27 بهمن ماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد انجام خواهد شد.

از کلیه علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی و ابزارهای دیجیتال دعوت می‌شود با مراجعه به سایت نظرسنجی سرآمدی دیجیتال به آدرس www.DigiAdConf.ir و با شرکت در نظرسنجی و ثبت نظرات خود در این نظرسنجی، ضمن همراهی با برگزارکنندگان این رویداد، از جوایز ویژه آن شامل بازدید از نمایشگاه فناوریGitex2016  دبی برای 3 نفر از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بهره‌مند گردند. امید است حضور و همراهی شما بتواند زمینه توجه بیشتر کسب ‌و کارها به راهکارهای دیجیتال و بلوغ دیجیتالی آنها را فراهم آورد.