اگر در آپارات حساب کاربری دارید وارد حساب خود شده، و به صفحه یکی از ویدیوهای خود بروید.در پایین توضیحات ویدیو و در کنار سایر گزینه ها، عبارت قرمز رنگ مربوط به سیستم شتابدهنده آپارات را مشاهده خواهید کرد:

شتابدهنده آپارات

آپارات به عنوان بزرگترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو در ایران از نیاز کسب و کارها به بیشتر دیده شدن ویدیوهای تبلیغاتی شان آگاه است؛ لذا از تمام پتانسیل خود برای افزایش بهره وری قابلیتهای خود استفاده می کند.” شتابدهنده آپارات ” جدیدترین سرویس این سایت می باشد که به کاربران امکان افزایش ضریب بازدید از ویدیوی بارگزاری شده را فراهم می سازد. همچنین با قرار دادن یک لینک به صورت یک لینک و فعالسازی آن، این امکان برای کاربر فراهم شده که یک ارتباط خارجی با وبسایت یا لینک مورد نظر برقرار شود ( لینکهای قابل کلیک ).

چنین قابلیتی تاثیر به سزایی در فعالیتهای تبلیغات دیجیتال و حضور برندها در فضای دیجیتال در پی خواهد داشت. در این سرویس، شما تعداد پخش مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ثبت سایر توضیحات تکمیلی،ویدیوی خود را در معرض دید بیشتر قرار می دهید.

این اقدام آپارات را می توان استفاده از پتانسیلهای خاموش مدل کسب و کار و افزایش بهره وری در نظر گرفت.پیش نیاز رسیدن به چنین اقداماتی موارد زیر می باشد:

  • انعطاف پذیری مدل کسب و کار
  • دارا بودن سرمایه های مالی و انسانی مناسب
  • تسلط کافی به مدل کسب و کار فعلی
  • دارا بودن ذهن خلاق و استفاده از خلاقیت جمعی
  • رصد نمونه های خارجی جهت بومی سازی ایده های آنها
  • تمایل به توسعه کسب و کار و افزایش حیطه عملکرد
  • جایگاه مناسب برند از نظر جذب مشتری

البته با توجه به جدید بودن این سرویس، امکان دارد استفاده از آن به طور آزمایشی بوده و در آینده این سرویس با تغییراتی همراه باشد.

برای مشاهده صفحه مربوط به ثبت سفارش شتابدهنده آپارات، روی گزینه زیر کلیک کنید:

[symple_button color=”orange” url=”https://nabzino.com/wp-content/uploads/آپارات-شتابدهنده.jpg” title=”Aparat” target=”blank” border_radius=””]Aparat[/symple_button]