آذر ۱۸, ۱۳۹۵

درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تحلیلگر کسب و کارهای اینترنتی

مطالب مشابه

8 ديدگاه

  1. 4

    روح اله صابری

    آقای خواجوی سلام
    من فکر می کنم در زمینه فروش فایل نیز در مجموعه بامیلو فعالیت کنید نتیجه مثبتی می گیرید
    این کار چند حسن داره
    ۱- با همین تبلیغی که برای مجموعه می کنید مشتریان را با یک کسب و کار جدید آشنا می کنید
    ۲- پس از گسترش فعالیت دوم این فعالیت نیز تبلیغی برای فعالیت اول خواهد بود
    ۳- دوستانی که می خواهند با بامیلو تو این زمینه همکاری کنند بی نهایت بوده و درآمد عایده آنها بر حسب فعالیتهای خودشان است
    ۴- هر کس برای کسب درآمد بیشتر دست به ارائه فایلهایی می زند که نیاز اقشار مختلفن می باشد و با توجه به اینکه هر قشری نیازهای مختص خودش را دارد پای اقشار مختلف به بامیلو باز شده و این خود بهترین تبلیغ است
    البته اینها نظر شخصی منه و شاید هم اشتباه کنم
    اما ترجیح دادم مطرح کنم نهایتا از تجارب دیگران استفاده می برم
    با تشکر از مجوعه خوبتون

    پاسخ
    1. 4.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام به شما جناب صابری.
      سپاس از نظر کاملی که ارسال کردید.
      به طور کلی ایده جالبی رو مطرح کردید. فروشگاه هایی مثل بامیلو و دیجی کالا می تونن در حوزه فروش آنلاین فایلهای کامپیوتری فعالیت کنن.گرچه نظارت بر فایلها و سنجش کیفیت فایلها کار ساده ای نیست اما در طور مغایرتی با مدل کسب و کار اونها نداره و هزینه های مربوط به زنجیره تامین و توزیع رو در برنخواهد داشت. این بستگی به سیاستهای این فروشگاه ها داره.

      پاسخ
  2. 3

    محمدرضا

    سلام. خیلی وقت هست که عضو خبرتامه هستم. نمی دونم چه اشکالی تو کار شما بوده که همیشه حس میکردم مطالب شما زیاد حرفه ای نیست. شاید به خاطر عکس شماست که تهرانی نیست و به شهرستانی ها می خورید. ولی این مقاله خیلی جالب بود. بامیلو سرعت لود سایتش خیلی بده و من چندین بار به خاطر همین سایتشو ترک کردم. برعکس دیجی کالا که چند باری که من سایتشو چک کردم سرعتش منو غافل گیر کردو کلا با میلو اشتباهات و اشکالات خیلی بدی داره که واقعا از یک برند بعیدهه. ولی طراحی گرافیکی سایتش خیلی خوب و حرفه ای هست. برعکس اکثر فروشگاه های اینترنتی ایران که فروشگاهشون از نظر گرافیک مزخرف واقعی هست ولی من از گرافیک بامیلو خیلی خوشم اومد. در ضمن بد نیست شرایطی به وجود بیاورید اینجا که من وقتی از لینک ایمیل شما میام اینجا خود به خود وارد شده حساب بشم و نیازی به ورود اسم و ایمیل نباشه. تا بشه بهتر و بیشتر نظر داد. این اشکال سایت شما باعث صرف نظر کردن کاربر از دادن نظر در سایت شما میشه. همچنین در حال حاضر من نظر خودمو دارم ناقص و فقط چند جمله اولو می بینم و این خیلی بده. ممنون

    پاسخ
    1. 3.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام محمدرضاجان.
      از اینکه مدت زیادی همراه آراتیس بودی تشکر می کنم.بنده در حد توان و دانش خودم سعی دارم مطالبی آموزنده و در عین حال ساده و قابل فهم منتشر کنیم.قطعا ایرادهایی وجود داره مخصوصا که من کمبود وقت شدید دارم و نمی تونم وقت زیادی برای هر مقاله صرف کنم.به هر حال از صداقتی که داشتی تشکر می کنم.
      در مورد عکسم هم که نظر شما محترمه.خیر تهرانی نیستم و ظاهر و باطن همینه.اما به خاطر شما عکس رو عوض می کنم 🙂
      در مورد سایتهای بامیلو و دیجی کالا هم موافقم.دوستان زیادی این نظر رو دارن.از بامیلو واقعا بعیده که تا به حال روی این قضیه کار نکرده در حالیکه در بسیاری موارد سایت بامیلو خیلی برتر هست.
      در مورد پیشنهادت راجب آراتیس هم ممنونم.نکته خیلی خوبی بود.انشالله طی هفته آینده پوسته جدید سایت با امکانات و جذابیت بیشتر نصب میشه.انشالله که به تدریج نواقص کار هم بر طرف میشه.
      در نهایت باز هم از صداقتی که کلامت داشتی تشکر می کنم.
      موفق باشید

      پاسخ
  3. 2

    بهزاد

    عالی بود …
    در این که بامیلو از یه تیم قوی مدیریتی تشکیل شده شکی نیست اما با این وجود نقایص زیادی تو سایتشون هست !
    صرفا برای اعلام تحلیلم به چند مورد اشاره میکنم !
    ۱- نمای گرافیکی سایت در حد یک برند حرفه ای نیست و تعداد عکس هایی که از محصول قرار داده شده مناسب خرید اینترنتی نیست ( تصاویر از کیفیت لازم برخوردار نیستن و حتی یک محصول با کیفیت هم جلوه ی بدی داره )
    ۲- سرور سایت علاوه بر اینکه در خارج ار ایران هست از سرعت کمی هم برخورداره و این خودش باعث میشه سایت دیر لود شه و متعاقبا…، مشتری ها ناراضی باشن ( سرور در آلمان قرار داره )
    ۳- محیط سایت بومی سازی نشده و این خودش حس غریبگی رو القا میکنه ( چه دلیلی داره تاریخ نظر های ارسالی زیر محصولات به میلادی باشه !؟ و … )
    و موارد دیگه ای که زمان زیادی رو میبره برا توضیح …

    در توضیح گزینه ۱ هم بگم که من خودم طراح هستم و این شیوه ی کم کردن حجم تصاویر در بامیلو اصلا حرفه ای نیست و فقط باعث بد شدن چهره ی سایت شده

    پاسخ
    1. 2.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      بنده هم به شیوه مدیریتی مخصوصا تجربه بالای این تیم در آنلاین مارکتینگ اذعان دارم!
      بنده طراحی نیستم و واقعا نمی تونم از نظر فنی تجربه و دانش شما رو رد کنم اما به زعم بنده گرچه صفحه اصلی سایت به نظر شلوغه اما دسترسی خیلی خوبی به سایت به صورت تفکیک شده و هدفمند ارائه داده.
      قطعا نظرات شما که از دید یک طراح سایت بیان شده به این مقاله کمک می کنه.
      تشکر.

      پاسخ
  4. 1

    بابک

    احسان عزیز، من مقالات شما رو هم مثل بقیه دوستان و فعالین کم و بیش دنبال میکنم، اما متاسفانه در مورد رویکردهای تحلیلیتون ۲ تا انتقاد بزرگ دارم:
    ۱. اطلاعات اولیه ای که برای تحلیل هاتون استفاده میکنید، اصلا اطلاعات درستی نیست.
    ۲. رویکرد تحلیلیتون فاقد بررسی علمی و چهارچوب بندی شدست.
    این دو موضوع هم در مورد زود فود، بامیلو و حتی شیپور در مقالاتتون وجود داشت.
    این موارد رو از این سو میگم که با تمامی این شرکت ها به صورت مستقیم در حال همکاری هستیم.
    در صورت امکان کامنت بنده رو به صورت عمومی نمایش ندید، اگر مایل بودید میتونیم در باره این موضوعات بیشتر به صورت مستقیم باهم در ارتباط باشیم.

    پاسخ
    1. 1.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      جناب بنیادی عزیز سپاس بی نهایت از انتقادتون.
      خوشحالم که در آراتیس کاربرانی چون شما دارم که هم سطح اطلاعاتتون بالاست و هم منصفانه نقد کرده و به رشد آراتیس و دانش من کمک می کنید.
      در مورد اطلاعات اولیه باید این رو در نظر بگیریم که بامیلو هم مانند تمام کسب و کارها گردش آزاد اطلاعات نداشته و افرادی چون من صرفاً با مشاهده ها و بررسی های شخصی نتایجی رو از عملکرد اونها تهیه می کنن. جز دو سه نکته استفاده شده در مقاله، بقیه اطلاعات صرفا برداشت شخصی من از عملکرد بامیلو و تحلیل عملکرد این فروشگاه با توجه به سطح دانش و تحلیل بنده بوده.یعنی نمیشه ادعا کرد که مطالب بیان شده صحیح و بی نقص هستن.
      این مقاله و اکثر مقالات تحلیلی آراتیس پژوهش علمی نیستن و مطالعه موردی ها صرفاً تحلیل سطحی و یا تخصصی با توجه به رویکردهای کسب و کار اینترنتی می باشد.در واقع آراتیس یک سایت علمی نیست و سعی داره تئوریهای تجارت الکترونیک رو در عملکرد کسب و کارهای اینترنتی رویت و تحلیل کنه تا خلائی که در این زمینه در میان مقالات آموزشی ای بیزنس در ایران وجود داره رفع بشه ( انشالله که اینطور باشه! )
      اما به طور کلی فرمایش شما رو قبول دارم.ارائه مقالات تحلیلی به سبک سایت وب برندینگ کار ساده ای نیست و برای انتشار هر مقاله باید زمان زیادی صرف بشه.انشالله که روزی آراتیس به اون مرحله می رسه.
      با اجازه شما کامنت رو منتشر می کنم تا دوستان ضمن استفاده از نظر شما، با نظرات بنده در مورد آراتیس و مطالب منتشر شده آشنا بشن.
      امیدوارم توضیحات مفید بوده باشه.
      با تشکر از شما.
      (قطعا ارتباط با شما باعث افتخار خواهد بود…)

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به آراتیس می باشد. اما از انتشار محتوا با ذکر منبع استقبال می شود!

GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
Do you want massive traffic?
Dignissim enim porta aliquam nisi pellentesque. Pulvinar rhoncus magnis turpis sit odio pid pulvinar mattis integer aliquam!
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia montes
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico vutario
  • Montes vutario lacus quis preambul den lacus
  • Leftomato denitro oculus softam lorum quis
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix digit
  • Dualo fitemus lacus quis preambul pat turtulis
* we never share your e-mail with third parties.
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
All rights reserved © Company Name, 2014
با تشکر، احسان خواجوی
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. لطفا به اینباکس خود مراجعه کرده و عضویت خود را تایید نمایید.
دانلود سریع مقاله ها در ایمیل
دانلود 161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی
عضویت در خبرنامه و دریافت مقالات جدید در ایمیل
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. به زودی ایمیلهای آراتیس را دریافت خواهید کرد
با تشکر، احسان خواجوی