آذر ۱۹, ۱۳۹۵

درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تحلیلگر کسب و کارهای اینترنتی

مطالب مشابه

4 ديدگاه

  1. 2

    مهدي حسيني

    سلام جناب خواجوي
    احتمالا شما هم با خلف وعده ي ديجي كالا در عدم قرعه كشي در تاريخ معيين شده رو به رو شديد و اين مسئله باعث شد كه اين وبسايت تراز سوم بازديدكننده رُ به خودش اختصاص بده!
    از اونجايي كه حتما خودتون بهتر مي دونيد اگر اين اشتباه توسط آمازون انجام شده بود الآن وضعيت بر عكس بود و با افت تراز مواجه مي شد.
    ظاهرا براي فرهنگسازي و ايفاي حقوق مجازي خود در ايران همانند كشورهاي پيشتاز راه نسبتا طولاني در پيش داريم. لذا بنده براي شروع هرچند ابتدايي اقدام به ايجاد كمپين اعتراض نمودم و با تنها دارنده ي دكتري حقوق تجارت الكترونيك در ايران جناب دكتر حبيب زاده مكاتباتي داشته ام.
    لذا خواهش مي كنم در بسط و گسترش اين حق سهيم باشيد تا ان شاءالله بتونيم از تضييع وقت و حقوق مشتريان جلوگيري كنيم.
    به نظرم لينك هاي زير براي شما مفيد خواهند بود:
    http://drhabibzadeh.com
    http://drhabibzadeh.com/pages-156.html
    http://digikalalottery.parsiblog.com
    منتظر جواب شما هستم.
    با تشكر

    پاسخ
    1. 2.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام به شما
      اینکه در بسیاری از موارد، آنچه که در ایران رخ میده با سایر نقاط جهان متفاوته موافق هستم! اما به نظر من دیجی کالا در این مسابقه اشکالات متعددی داشت که در مطلب ذکر شد.قبلا برای فراخوان نگاهی به فردا هم دیجی کالا نتایج رو با تاخیر اعلام کرد که این امر در این مسابقه هم رویت شد.گرچه به گفته خودشون این تاخیر به علت ۷ روز مهلت عودت کالا بوده اما باز قابل توجیه نیست که این موضوع چرا پیش از این اعلام نشده بود.
      اما اینکه کمپینهایی علیه چنین مواردی راه اندازی بشه رو صلاح نمی دونم و خود کاربران به اندازی کافی در دیجی کالا مگ اعتراضهای خودشون رو اعلام کردن

      پاسخ
      1. 2.1.1

        مهدي حسيني

        سلام مجدد

        از اينكه كامنت بنده رُ خوندين و پاسخ دادين سپاسگزارم.
        بايد بگم خودم هم به علت مزاياي نسبتا زيادي كه ديجي كالا داره كماكان از مشتريانش هستم ولي به نظرم تضييع حقوق مشتريان مورد كمي نيست كه بشه از اون چشم پوشي كرد و اين مشتري ها هستن كه باعث بزرگ شدن اين شركت شدن اما متاسفانه اين موضوع جمله ي قدرت فساد رُ به همراه داره تقويت مي كنه.
        به جرات مي تونم بگم كه ديجي كالا هيچ كدام از انتقادهاي جدي رُ به عنوان كامنت منتشر نمي كنه. چه در اين مسئله ي خلف وعده و چه زماني كه كالاهايي رُ در صفحه اول به نمايش گذاشته بود كه از لحاظ اخلاق و عرف بومي كشور ناشايست هست و حتي در داروخانه ها هم در ويترين عمومي قرار ندارن! چه برسه به وبسايتي كه مخاطب هايي از سنين مختلف رُ جذب كرده.
        خلاصه اينكه به نظرم تجربه هاي مثبت مردم در كشورهاي ديگه نظير كمپين هاي اعتراض مي تونه نقطه مشتركي براي بيان، عمل و رسيدن به نتايجي باشه كه نو پا و جاي رسيدگي و كارشناسي دقيق رُ داره و الحمدلله در اين زمينه متخصصين خوبي هم در كشور وجود دارن.

        متشكرم.

        پاسخ
  2. 1

    بهزاد

    سلام
    تحلیل جالبی بود
    جوایز هر دو عالی بودن اما جایزه ی دیجی کالا تو ذهن بیشتر ماندگاری داشت !

    به نظر من هردو برند رشد سریعی داشتن، رتبه ی الکسای دیجی کالا به ۳ رسیده ( پس از ۱۰ سال ) و بامیلو هم بعد از ۲ سال از شروع فعالیتش حالا رتبه ی ۲۴ ایران رو به خودش اختصاص داده؛ البته با توجه به مدت زمان کمتر حضور بامیلو در بازار ایران، میشه گفت رشد بامیلو خیلی چشمگیر تر بوده…
    به نظر من یکه تازی یک برند در بازار بدون شک به ضرر مشتری و مردم هست و من کاملا اینو حس کردم از زمانی که بامیلو شروع به فعالیت کرده دیجی کالا احساس خطر کرده و سعی کرده خدمات بهتری چه از نظر جشنواره های فروش و چه از نظر خدمات پس از فروش ارئه کنه…
    حتی یادم میاد اوایل ورود بامیلو به ایران دیجی کالا به شدت دست و پای خودش رو گم کرد و شروع کرد به تبلیغات بی هدف ( با توجه به شرایط لازم ) تلوزیونی…

    پیش بینی من از آینده ی کشور این هست که رقابت این ۲ سایت به شدت نفس گیر میشه و هر بازدید کننده ی ای قبل یا بعد از ورود به بامیلو، سایت دیجی کالا ( یا برعکس ) رو چک میکنه و این خیلی عالیه

    در مرحله ی بعدی هم به شدت انتقاد دارم ازینکه یک برند در تمامی زمینه ها فعالیت کنه، ان شا الله با تخصصی شدن موضوعات جلوی این موضوع گرفته بشه
    در حال حاضر فروشگاه های خوبی مثل شیکسون، مانا مد، برند های تخصصی مد و لباس گالانت و ZP دیزاین و غیره وجود دارن و امید میره که این فعالیت ها بیشتر بشن…

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به آراتیس می باشد. اما از انتشار محتوا با ذکر منبع استقبال می شود!

GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
Do you want massive traffic?
Dignissim enim porta aliquam nisi pellentesque. Pulvinar rhoncus magnis turpis sit odio pid pulvinar mattis integer aliquam!
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia montes
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico vutario
  • Montes vutario lacus quis preambul den lacus
  • Leftomato denitro oculus softam lorum quis
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix digit
  • Dualo fitemus lacus quis preambul pat turtulis
* we never share your e-mail with third parties.
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
All rights reserved © Company Name, 2014
با تشکر، احسان خواجوی
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. لطفا به اینباکس خود مراجعه کرده و عضویت خود را تایید نمایید.
دانلود سریع مقاله ها در ایمیل
دانلود 161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی
عضویت در خبرنامه و دریافت مقالات جدید در ایمیل
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. به زودی ایمیلهای آراتیس را دریافت خواهید کرد
با تشکر، احسان خواجوی