هر ساله کلیه وبمسترها و توسعه دهنده های اپلیکیشن منتظر روزهای پایانی سال مانده تا بتوانند در جشنواره وب و موبایل شرکت کنند. در این جشنواره که امروز به یکی از معتبرترین جشنواره های حوزه وب و موبایل ایران تبدیل شده همه کسب و کارهای اینترنتی سعی می کنند بتوانند افتخارات خود را با تندیسی از این جشنواره تکمیل نمایند.

امسال جشنواره وب و موبایل ایران با کمی تاخیر و پاره ای از مشکلات به خصوص در بخش فنی سایت جشنواره در 2 اسفند برگزار شد.این جشنواره در سالن همایشهای کتابخانه ملی ایران با حضور گسترده ای فعالین کسب و کارهای اینترنتی نوپا و موفق برگزار شد.

در این کنفرانس، بزرگانی چون برادران محمدی دیجی کالا و آقایان صادقیان از نت برگ به بیان تجارب کسب و کارشان پرداختند که قطعاً برای بسیاری از شرکت کننده جذاب و آموزنده بود. این انتقال تجارب با حضور سایر کسب و کارهای اینترنتی از قبیل تخفیفان، فرانش، مایکت و … تکمیل شد و آشنایی با این افراد و گوش دادن به تجارب این کارآفرینان اینترنتی از مهمترین بخشهای این کنفرانس به شمار می رفت.از دیگر سخنرانها می توان به مدیر سایت کاموا، مدیر اپلیکیشین فیدیبو، نماینده وبسایتهای برترین ها نیز اشاره نمود.

در سالن دیگری در محل برگزاری، کارگاههای آموزشی متعددی در زمینه های مختلف کسب و کار اینترنتی برگزار می شد که بسیار مورد استقبال قرار کرفت اما نکته ای منفی در برگزاری این کارگاه ها به چشم می خورد؛ عمده مدرسین کارگاهها، از پرسنل برخی برگزارکنندگان کنفرانس بوده که گاهاً ارائه هایشان نیز از کیفیت لازم برخوردار نبود…

در انتهای این کنفرانس، اسمی برترینهای اپلیکیشن و وبسایت در گروه های مختلف از نگاه داوران و مردم معرفی و به برگزیدگان داوری تندیس جشنواره اهدا گردید.در بین برگزیدگان وبسایت، اسامی بزرگانی چون دیجی کالا، نت برگ، شیکسون و … نیز به چشم می خورد.

برای مشاهده برندگان این جشنواره، روی گزینه زیر کلیک نمایید :