چندی پیش در تعطیلات نوروز، کمپین جدیدی از بامیلو را شاهد بودیم که خبری عجیب و شگفت آور را منتشر نمود؛ این خبر برای مردم ایران، گامی بزرگ در تحقق آرزوهای محال قلمداد می شد اما در نهایت مشخص شد که فقط دروغ سیزده بود! از شما می خواهم با آرامش کامل پاراگراف زیر را بخوانید!

[quote]

پیرو مذاکرات طاقت فرسا و جلسات متعدد با کمپانی Virgin Galactic، بامیلو موفق به امضای توافقنامه با این شرکت شد. بر اساس این توافقنامه تاریخی، شرکت Virgin Galactic متعهد به آموزش و ارسال پنج نفر از مشتریان بامیلو به سفر فضایی به دور کره زمین شد.

[/quote]

این خبر آنچنان دور از انتظار است که ممکن است به راحتی پذیرفته شود! مخصوصاً که ناشر آن، بامیلو بوده و چنین رویه های غیر منتظره ای از آن بعید نیست.در ادامه قصد دارم تحلیلی کوتاه از این رویداد را برای شما عزیزان مطرح نمایم.

دروغ سیزده بامیلو

فضانوردی با بامیلو : دروغ سیزده که حساب شده و هدفمند بود!

  • این رویداد نیز در راستای سیاست جنجال رسانه ای بامیلو بوده است. بامیلو از ابتدا تمرکز خود را بر جلب نظر مخاطبان گذاشته و با برگزاری کمپین ها و برنامه های مختلف، در این هدف بسیار موفق بوده و برند خود را به سرعت به رتبه دوم فروشگاه های اینترنتی ایران رساند.
  • بامیلو که این رویداد را با بنرهای گرافیکی اطلاع رسانی نمود سوژه ای را انتخاب کرد که به جرات می توان گفت هیچ سایت ایرانی دیگری به ذهنش نمی رسید! انتخاب سوژه ها و ایده های بکر توسط بامیلو – که حاصل تجربیات ارزشمند و غنی تیم مدیریتی و سرمایه گذاری آن می باشد – یکی از نقاط قوت این مجموعه به شمار می رود.

بنر بامیلو

  • همراهی با رویدادهای مناسبی ایرانی و بین المللی(به عنوان مثال،رویداد بلک فرایدی ) از وظایف واحد دیجیتال مارکتینگ هر کسب و کار اینترنتی به شمار می رود. این وظیفه توسط تیم بامیلو به نحو احسن اجرا می شود به طوری که اینبار به سراغ “دروغ سیزده” یا همان ” دورغ 1 آپریل ” رفته اند که شاید برای اولین بار در ایران توسط کسب و کارهای اینترنتی به آن توجه شده است.
  • چنین رویدادهایی را می توان نوعی شوک خبری برای مخاطب دانست که سبب می شود تا مدت ها نام بامیلو در ذهن وی باقی بماند. تکرار چنین شوکهایی که آزاردهنده هم نیستند سبب ماندگاری برند در ذهن مخاطب خواهد شد.

 ورود بامیلو به عرصه رقابت کسب و کارهای اینترنتی سبب شد تا روح تازه ای در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ ایران دمیده شود؛ خلاقیت بالا و جسارت در ایده های این فعالیتها به چشم می خورد؛شاید با کنار گذاشتن همین اقدامات بامیلو بتوان فهمید که چرا و چگونه در مدتی بسیار کوتاه، مسیر چندین ساله را طی کرد…

مشاهده صفحه فرود کمپین در لینک زیر: