“هدف الگوریتم های گوگل نمایش سایتهای با کیفیت بالا همراه با کوبیدن سایتهایی که محتوای بی کیفیت دارند.”این جمله که توسط یکی از کارشناسان گوگل بیان شده است بر اهمیت محتوا تاکید ویژه ای دارد.نمایش سایت در موتورهای جست و جو به ویژه گوگل می تواند بر تاثیر ” محتوا برای سئو ” صحه گذاشته و توجه ما را بیش از پیش به آن جلب کند.

موتورهای جست و جو تمام تمرکز و حواس خود را بر این گذاشته اند که تجربه خوبی را برای کاربران به جا بگذارند.یعنی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا نتایج جست و جو، مرتبط ترین سایت با کلمه مورد نظر آنها باشد.یکی از پارامترهایی که موتورهای جست و جو برای آن اهمیت زیادی قائل هستند محتوا می باشد.

امروزه محتوا راهی برای موفقیت صد درصد در موتورهای جست و جو است؛ موتورهای جست و جو برای این ساخته شده اند که بهترین نتیجه را نشان دهند ولی باید نتیجه وجود داشته باشد که آن را نمایش دهند؛ این نتیجه با ایجاد محتوای کاربر پسند ایجاد می شود.

گرچه امروزه بازاریابی محتوایی بیش از پیش مورد توجه کارشناسان دیجیتتال مارکتینگ قرار گرفته اما در این اینفوگرافی قصد داریم تاثیر محتوا برای سئو را بررسی کرده و اهمیت آن را گوشزد کنیم. همانطور که جمله معروفی ” حضور در شبکه های اجتماعی به معنی بازاریابی شبکه های اجتماعی نیست “، می توان گفت که ” طرف داشتن وبلاگ در سایت، بازاریابی محتوایی نیست”. تغییرات صفحات جست و جوی گوگل با هدف محتوا، اهمیت بازاریابی محتوایی را نشان می دهد. به همین دلیل در این اینفوگرافی بر  تاثیر مستقیم محتوا برای سئو را به زبان آمار و ارقام و نیز به استناد نظرات کارشناسان مربوطه تاکید کردیم.

+ ” اینفوگرافی تاثیر محتوا برای سئو ” توسط تیم وب برندینگ تهیه شده که نبضی‌نو آن را بازنشر کرده است. ( برای مشاهده،روی عکس زیر کلیک کنید )

اینفوگرافی محتوا برای سئو