تکثر فروشگاه های اینترنتی و سایتهای خدماتی سبب شده تا انتخاب کالای مورد نظر برای مشتریان دشوار شود؛ چرا که تنوع قیمتی این کالا در سایتهای مختلف و تمایل به خرید کالا با قیمت ارزان تر برای کاربران مطلوب می باشد. این هدف را می توان به کمک جست و جوگر قیمت ” گردا ” به دست آورد.

سامانه گردا با بکارگیری موتور جستجوگر هوشمند، اطلاعات مربوط به کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معتبر کشور را به صورت خودکار جمع آوری کرده و بدین ترتیب امکان مناسبی در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد تا با مقایسه اطلاعاتی همچون مشخصات فنی و قیمت کالاها، محصول مورد نظر خود را در بین فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده با مناسب ترین قیمت و شرایط مورد نظر بیابند.

گردا

گردا توانسته با ارائه بیش از 100 هزار نوع محصول، به یکی از سایتهای جست و جوگر قیمت پرکاربرد در ایران تبدیل شود؛ کما اینکه رایگان بودن این خدمات نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این استارتاپ که توسط تعدادی از جوانان کارآفرین کشور راه اندازی شده دسته بندی های کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی برقی، دکوراسیون، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم کودک، پوشاک، محصولات فرهنگی، کالاهای مصرفی(سوپرمارکتی)، زیورآلات و حتی خدمات تور و گردشگری و آفرهای تخفیف گروهی را ارائه می دهد.

با وجود اینکه حدود 3 سال از راه اندازی استارتاپ گردا می گذرد اما این استارتاپ توانسته جایگاه خود را در موتورهای جست و جو و برای کاربران بهبود ببخشد.یکی از دلایل این امر، طراحی بهینه وبسایت گردا از نظر آمارهای فنی و تحلیلی می باشد که استفاده از خدمات آن را ساده و لذت بخش کرده است. از دیگر ویژگی های گردا، دسته بندی های دقیق و ریزشده می باشد به طوریکه کاربران می توانند در دسته بندی های مورد نظر خود، زیردسته های هدف را به راحتی پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را بیابند.