سایت کادورنگی بر اساس فروش اجناس کادویی به کلیه اقشار جامعه ایجاد شده است. امروزه به دلیل مشغله زیاد افراد، خرید کادو سخت می باشد در نتیجه این سایت خرید کادو را آسان کرده است.

هدف ایجاد سایت کادورنگی گردآوری مجموعه ای از هدیه های مختلف و زیبا با قیمت مناسب می باشد تا به راحتی با یکی کادوی کوچک همدیگر را خوشحال کنید. این سایت نه تنها امکان انتخاب کادو را برای شما فراهم می کند بلکه این امکان را دارد که بنا بر فاکتورهای مختلف نظیر سن،جنسیت،مناسبتهای مختلف و … که شما تعیین می کنید به شما کادو پیشنهاد دهد. پس از انتخاب هدیه مورد نظر انتخاب نحوه کادو کردن و تزیین آن نیز برای شما امکان پذیر می باشد تا دغدغه ای برای هدیه دادن نداشته باشید.

اگر صفحه اصلی سایت را مشاهده کنید یک اسلایدشو با رنگ بنفش را می بینید که کاملاً متناسب با رنگ لوگوی سایت می باشد. از این رنگ در قسمت های دیگر سایت نیز استفاده شده است.این اسلایدشو که کاملاً زیرکانه طراحی شده جست و جو در سایت کادورنگی را برای شما فراهم کرده است تا کاربر هر چه سریعتر به انتخاب کالا هدایت شود و یک تجربه خوب ( User Exprience ) برای او رقم بخورد.

کادورنگی

بر اساس فیلترهای انتخابی، متنی در قسمت پایین اسلایدشو نمایش داده می شود که این متن بسیار ساده بیان شده تا ارتباط خوبی با مشتری ایجاد کند.تصاویری زیبا که در قسمت اسلایدشو طراحی شده به گونه ایست که مفهوم کلی سایت را به کاربران می رساند.

کاربران با مشاهده این تصاویر درمی یابند که برای تمامی افراد با هر سنی و با هر بودجه ای می توانند هدیه خریداری کنند. همچنین کالاها بر اساس دسته بندی در قسمت دیگری از صفحه اصلی قرار دارند تا شما هدیه خود را بر اساس دسته بندی انتخاب و یا کلیه کالاها را مشاهده نمایید.

به طور کلی بخشهای سایت به گونه ایست که خرید کالا را برای شما آسان کرده و کاربران با سایت در تعامل باشند ( User Interface ).

کادورنگی

پس از انتخاب کال در کادورنگی این امکان وجود دارد که رنگهای دیگر کالا را نیز مشاهده نمایید و یا به محصولات مرتبط با این کالا رجوع کنید. روی هر عکس کالاها، قلبی قرار دارد که می توان با کلیک روی آن، کالا را به لیست علاقه مندیهای خود اضافه نماییم و یا با انتخاب گزینه خرید و سپس با پر کردن فرمی کوتاه، خرید خود را انجام دهید.

آدرس وبسایت کادورنگی

 www.kadorangi.com

منبع : شماره دوم ماهنامه زرافه