شناسایی قسمت هایی از بازار که هنوز رقابتی در آن وجود ندارد می تواند تضمینی برای موفقیت کسب و کار شما باشد.گاهاً ایده ها جلوی چشمان ما هستند اما آنها را نمی بینیم. این امر در مورد سایت ” مجله ها ”  که امکان دانلود مجله های انگلیسی و بین المللی ارائه می دهد به خوبی دیده می شود.

مجله ها ” عنوان سایتیست که از اسفند 91 کار خود را آغاز کرد.مجله ها به شما این امکان را می دهد که تمام مجلات مطرح انگلیسی زبان دنیا در موضوعات مختلف اعم از خانواده، تکنولوژی،کسب و کار، سینما، علمی و … را دانلود نمایید. خدمتی که سایت مجله ها ارائه می دهد هیچگاه توسط یک سایت پارسی زبان ایرانی ارائه نشده و ایجاد دسترسی ساده به دانلود مجله ها برای علاقه مندان آنها یکی از ارزشهای مهم ارائه شده توسط این سایت می باشد.

وبسایت مجله ها با مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و از نظر گرافیک و رابط کاربری نمره قابل قبولی کسب می کند.همچنین کامل بودن آرشیو موضوعی مجلات نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد.


دانلود مجله - مجله های انگلیسی

اما این سایت که خود را “مرجع تخصصی دانلود مجله های انگلیسی” نام نهاده هنوز نقاط ضعف و ایراداتی دارد که می توان با رفع آن به موفقیت آن بیش از پیش کمک نمود:

پیشنهاداتی برای سایت دانلود مجله ها

  • مجله ها می تواند در کنار اشتراک مدت دار برای دانلود، اشتراک بر حسب تعداد دانلود نیز ارائه دهد.امکان خرید دانلود هر مجله می تواند برای افرادی که علاقه مند به مجلاتی خاص هستند مفید خواهد بود.
  • مجله ها باید در کنار امکان دانلود با عضویت ویژه، بخشی برای دانلود رایگان نیز قرار دهد.دانلود رایگان برخی مجلات معتبر خارجی که به مشخصات و لوگوی سایت مزین شده اند می تواند در بازاریابی ویروسی و رشد سایت مثمر ثمر واقع شود.همچنین می توان با این محصولات رایگان، بانک ایمیل هدفمند سایت را جمع آوری نمود.(نسخه های رایگان می تواند به راحتی کیفیت مجلات را به مخاطب ثابت کرده و او را به خرید تشویق نماید )
  • این سایت می تواند ماهانه چند مجله انگلیسی زبان را به فارسی ترجمه و منتشر نماید.چنین کاری علاوه بر برندسازی و جلب مخاطب بیشتر، علاقه مندان مجلاتی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند را نیز جذب می کند.
  • یکی از مهمترین ایرادهای این سایت این است که در صفحه معرفی و دانلود مجله، کمترین توضیح ممکن در مورد مجله نوشته شده؛ توضیحی که فقط موضوع مجله را بیان می کند.در حالیکه باید توضیحات بیشتری اعم از فهرست، موضوعات مطالب، تعداد صفحات و در صورت امکان تصویر چند صفحه داخلی مجله نیز ارائه شود.قطعاً این امر تاثیر به سزایی در افزایش درآمدزایی سایت خواهد داشت.
  • در کانال تلگرام این سایت، ادمین فقط تصویر مجلات جدید را منتشر می کند و هیچ توضیحی در مورد مجله و لینک دانلود آن ارائه نمی شود.

دانلود مجله - لیست موضوعات

مجله ها باید بتواند از این فضایی که در تسلط خود بوده و سایت مشابهی در این چند سال راه اندازی نشده به خوبی استفاده نموده تا مسیر موفقیت خود را هموارتر نماید. در ادامه می توانید صحبت دوستانه مدیر این سایت را که برای نبضی‌نو ارسال شده مطالعه کنید :

وبسایت مجله ها در اسفند سال 91 شروع به فعالیت کرد. دلیل من و هدف من از تاسیس این سایت این بود که در داخل کشور و به دلیل تحریم و هم به دلیل هزینه بالا مجلات خارجی که در واقع منابع به روز علمی و تخصصی در همه جای دنیا به حساب میان در دسترس نبودند و خیلی دوست داشتم هموطنانم هم بتونن این مجلات رو به سهولت در اختیار داشته باشند پس سایت مجله ها رو افتتاح کردم. مجله ها 3 سال فعالیتش رو به صورت رایگان ادامه داد و در این مدت تمام هزینه ها اعم از هاست ویژه و سرور دانلود از هزینه شخصی پرداخت میشد ولی با گسترش سایت و بانک مجلات واقعا امکان ادامه به این شکل نبود به همین دلیل تصمیم گرفتیم اشتراک سایت رو با حداقل هزینه ممکن در اختیار دوستان قرار بدیم و تلاش میکنیم هماره جدیدترین مجلات دنیا رو در اختیار علاقه مندان قرار بدیم.البته چرا جای مجلات فارسی معروف و محبوب خالی است؟ ما یکی از اهدافمون ایجاد و ارتقای فرهنگ نشر اللکترونیک بود و میخواستیم مجلات فارسی رو هم به سایت اضافه کنیم و از طرف ناشر به فروش برسانیم که همعلاقه مندان به صورت آسانتر مجله مورد نظرشون رو دانلود کنند و هم از نظر محیط زیست و قطع نشدن درخت ها کاری کرده باشیم اما متاسفانه علیرغم پیگیریهای زیاد و نامه نگاریها حتی یک پاسخ منفی هم به ما ندادند و اصلا پاسخی دریافت نکردیم از طرف نشریات داخلی که جای بسی تاسف دارد.

این بود خلاصه ای از شرح حال مجله ها!

حسین فرخ نژاد – مدیر وب سایت مجله ها

 برای دوست عزیزمان آقای فرخ نژاد و وبسایت دانلود مجله ها آرزوی موفقیت دارم.