درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

مشاور اجرایی دیجیتال مارکتینگ و بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | 09128593599

مطالب مشابه

5 ديدگاه

  1. 3

    حامی

    با سلام من تازه با سایتتون اشنا شدم و به شدت دارم استفاده میکنم به ویژه برای اینده ی کاری خودم. اما بحثی که هست اینه نت برگ یا تخفیفان محدود به بوم خاصی هستند و بیشتر خدمات ارائه میکنن تا کالا که به درد شهرستانی ها نمیخوره خیلی. ولی در عوض گلدتگ بیشتر کالا ارائه میکنه که در سطح کشور فراگیرتره

    پاسخ
    1. 3.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام حامی جان.
      به جمع ما خوش اومدی.
      واسطه گری خدمات برای تخفیف گروهی ها به صرفه تره اما تخفیفان، بخش تامین و ارسال کالا داره ولی نت برگ تمرکز کمتری روی کالا داره.
      بله گلدتک بیشتر روی کالا کار می کنه.
      البته نت برگ و تخفیفان باید سعی کنن در سایر استانها هم حضور داشته باشن و تخفیف هاشون رو به کل ایران توسعه بدن.

      پاسخ
  2. 2

    عادل طالبی

    اطلاعات ارائه شده بسیار خوب بود.
    من قبلاً کار ANetwork و کلیک یاب و ادنگاه رو در یک مطلب دنباله دار یک بار در اسفند ۹۴ و یک بار هم همین هفته پیش بررسی کرده بودم. این هم لینک نتایج و مستندات بررسی ها :
    https://telegram.me/kar_kasb/936
    https://telegram.me/kar_kasb/942
    https://telegram.me/kar_kasb/956

    کلیکس را هم که شما معرفی کردید سریع تست کردم.

    این طور که من می بینم، متاسفانه کلیکس در اعلام آمار به شکلی عمل می کند که همان کلیکی چند ریال هم به نمایش دهندگان نخواهد رسید. یعنی به نظر می رسد این ۲۵۰ تومانی که شما و آنها اعلام کرده اید فقط بخش Hook یا قلاب ماجرا است. اصل ماجرا این است که از هر ۵ کلیک یکی را حساب می کنند و تهش می ماند همان ۵۰ تومان! اگر بماند البته.
    برای اطمینان من با ۷ نفر از دوستان (دو نفر در شهرستان ها و ۵ نفر در تهران) تماس تلفنی گرفتم و گفتم روی تبلیغ مشخص شده کلیک کنند. حتی گفتم که صفحه باز شده را هم نبندند و دو سه تا کلیک دیگر هم انجام دهند.
    از آن طرف روی ۴ گوشی هر چهار تا را با Data وارد سایت شدم و روی آنها کلیک کردم.

    حداقل ۱۱ کلیک معتبر اگر فقط خود من و کلیک های مستقیم من باید شناسایی می شد. اما ۲ تا شناسایی شد.

    یاد ماجرای مجلس شورای ملی افتادم که در آن گفته می شود مدرس هیچ رایی نیاورد و بلند شد و گفت : همه چیز درست است بجز آن یک رایی که خودم به خودم دادم… آن چه شد؟

    پاسخ
  3. 1

    مجله حسابداری و حسابرسی

    استراتژیهای تنوع

    شرکت ها به سه روش عمده استراتژی های خود را متنوع می کنند. آن ها عبارتند از : تنوع همگون، تنوع ناهمگون و تنوع افقی. به طور کلی استراتژی های مبتنی بر تنوع بخشیدن به فعالیت ها روز به روز شهرت خود را از دست می دهند. به این معنا که تولید و ارائه خدمات در رشته تخصصی شرکت طرفداران بیشتری دارد. دو صاحب نظر به نام پیترز و واترمن به سازمان ها توصیه می کنند که در زمینه تخصصی فعالیت نمایند و از حوزه تخصصی و شایستگی های بالقوه خود فاصله چندانی نگیرند.

    تنوع همگون

    منظور از تنوع همگون این است که شرکت می کوشد محصولات و خدماتی جدید ولی مرتبطی را، بر محصولات و خدمات خود بیافزاید.

    تنوع افقی

    مقصود از تنوع افقی این است که شرکت محصولات و خدمات جدید ولی بی ربط، به محصولات و خدمات خود می افزاید و به مشتریان کنونی ارائه می دهد. در مقایسه با تنوع ناهمگون، خطر اجرای چنین استراتژی کمتر است، زیرا شرکتی که دست به چنین کاری میزند با مشتریان کنونی و موجود آشناست.

    تنوع ناهمگون
    مقصود از تنوع ناهمگون این است که شرکت محصولات و خدماتی جدید ولی بی ربط (نسبت به محصولات و خدمات اصلی خود) به بازار عرضه می کند.

    پاسخ
    1. 1.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      از اطلاعات ارزشمندی که بیان کردید تشکر می کنم.
      این توضیح به تکمیل مقاله کمک می کنه.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آراتیس می‌باشد.