درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

مشاور اجرایی دیجیتال مارکتینگ و بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | 09128593599

مطالب مشابه

5 ديدگاه

  1. 2

    علی

    فیدیبو عالیه. من که توی سیستان زندگی می کنم واقعا بهش معتادم. پیشنهاد کتاب هوشمندانه اونها گاهی آدم رو شگفت زده می کنه.

    پاسخ
  2. 1

    محمد

    شما بنظر زیاد توی جریان نیستی!
    عزیز ماجرا به این قشنگی که شما میگی نیست!
    این استارتآپ؛ معایب زیادی داره و به رغم هزینه های بالایی که داشته و رابطه (نقطه مقابل ضابطه) ای که بانی اون با رسانه ها داره تقریبا خروجی ناامید کننده ای داشته

    پاسخ
    1. 1.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام.
      محمدجان از مواردی که گفتی واقعا بی اطلاع هستم.شاید مشکلاتی هم داره که از چشم مخاطب از نگاه بیرون دور مونده.
      من نظر شخصیم رو راجب خروجی کارهای فیدیبو نوشتم و واقعا نمی دونم درون این استارتاپ چه خبره!
      اگر اطلاعات موثقی داری حتما بگو.
      ضمنا من و آراتیس با هیچ استارتاپ و شرکتی ارتباط نداریم و همه مطالبش نگاه و تحلیل شخصی من و بدون جانبداریه.امیدوارم این سو تفاهم برای شما پیش نیومده باشه.
      راستی خیلی از استارتاپها اوایل کار هزینه های جانبی و ضررهایی دارن.این رویه به مرور با کسب تجربه مدیریت و پخته تر شدن محصول کمتر میشه.

      پاسخ
    2. 1.2
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام.
      محمدجان از مواردی که گفتی واقعا بی اطلاع هستم.شاید مشکلاتی هم داره که از چشم مخاطب از نگاه بیرون دور مونده.
      من نظر شخصیم رو راجب خروجی کارهای فیدیبو نوشتم و واقعا نمی دونم درون این استارتاپ چه خبره!
      اگر اطلاعات موثقی داری حتما بگو.
      ضمنا من و آراتیس با هیچ استارتاپ و شرکتی ارتباط نداریم و همه مطالبش نگاه و تحلیل شخصی من و بدون جانبداریه.امیدوارم این سو تفاهم برای شما پیش نیومده باشه.
      راستی خیلی از استارتاپها اوایل کار هزینه های جانبی و ضررهایی دارن.این رویه به مرور با کسب تجربه مدیریت و پخته تر شدن محصول کمتر میشه.

      پاسخ
      1. 1.2.1

        محمد

        نه عزیز چه سوء تفاهمی؛ قضیه ساده ست!
        این بچه ها روزنامه نگارند.بازارهدفشون رو غلط انتخاب کردند. جاهایی تبلیغ کردن که مخاطبانش علاقه به خوندن جراید الکترونیکی نداره! خوانندگان جراید مجازی هم از وجودشون بی اطلاعند. کمپین ها نپخته و بدون انتخاب جامعه هدف انتخاب شده و بی اثر بوده!
        نکته دوم خود سایته! نسخه الکترونیکی محتوای فروخته شده بی کیفیته! وقتی میخوای مجله بخری میبینی با متن بی روح طرفی! امکان مطالعه کتاب و نشریه در کامپیوتر نیست! خواندن متن بی روح بسیار خسته کننده است و طرف رو دلزده میکنه!
        نکته سوم عدم معرفی مناسب کتابهاست! ریویوی مناسب ندارند. و امکان تورق یا دیدن پاره ای از متن کتاب وجود نداره!
        نکته چهارم: عدم بازاریابی محتواست در رسانه ای که کارش فروش محتواست!
        نکته چهارم به روز نبودنه!
        نکته پنجم عدم خلاقیت در عرضه محصولاته.
        نکته ششم هم عدم استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی مثل ویدئومارکتینگ
        اونها حتی از امکانات آمازون و گوگل بوک و بوک ریدر هم نتونستن کپی کنند.

        پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آراتیس می‌باشد.