به لطف شبکه های اجتماعی، همه ما نمونه فیلمهای چالش مانکن را مشاهده کرده ایم؛ از مانکن های حرفه ای در بلوار چمران شیراز گرفته تا چالش عجیب در اتاق عمل؛ اما این بار برندهای اینترنتی ایرانی نیز خود را به چالش کشیده اند!

پیش از آنکه این چالش را تحلیل کنم ابتدا از شما دعوت می کنم چالش مانکن در برند ریحون را مشاهده کنید:

[symple_spacing size=”20px”]

1-شریک لحظه های مخاطب

زمانی که یک رویداد، مناسبت و اتفاق برای مخاطبان شما ارزشمند، جذاب و مهم می باشد نشان دادن همراهی برند شما با احساس و حالات آنها سبب برقراری ارتباط روانی مخاطب با برند می شود.

اینکه در تمام حالات شادی و غم در کنار مخاطبان و مشتریان خود باشیم صمیمیت و ارتباط عاطفی مخاطب با برند را در پی داشته و به تبع آن، برندسازی و جایگاه یابی بهتری صورت می گیرد.

چنین رویه ای سبب می شود که هر یک از ما به عنوان مخاطب باور کنیم که برندها ما را به عنوان مشتری و پول نمی بینند و چون دوست، در لحظات شادی و غم ما شریک هستند.

[symple_spacing size=”20px”]

2-آشنایی با پشت پرده برند

اگر صفحات برندهای جهانی در شبکه های اجتماعی را بررسی کنید همواره تعدادی تصویر از مدیران، پرسنل و فضای کاری دفاتر برند را مشاهده خواهید کرد. اینکه بدانیم برند ما توسط چه کسایی و در چه فضایی مدیریت می شود علاوه بر جذابیت این محتوا، سبب شفاف سازی فضای ذهنی ما نسبت به پشت پرده برند و ایجاد ارتباطی بهتر و دوستانه تر با آن خواهد شد. [symple_spacing size=”20px”]

3-چالش مانکن برندهای اینترنتی ایرانی

چالش مانکن سبب شده تا بار دیگر رویدادی در شبکه های اجتماعی بر سر زبان بیافتد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. ویژگی متمایز این برند در دارا بودن دو ویژگی ذکر شده در بالا می باشد؛ یعنی این شرکت کردن برندهای اینترنتی در این چالش، همراهی با اخبار مهم برای مخاطب می باشد و نیز پشت پرده برند را برای آنها به تصویر می کشد.

در این بین، خلاقیت چالش نیز سهم عمده ای در جذابیت فیلم و به اشتراک گذاری آن خواهد داشت. در واقع هر چه فیلم چالش جذاب تر باشد اشتراک گذاری فیلم و بازاریابی دهان به دهان آن بیشتر شده و توجه ما به آن برند نسبت به برند رقیب بیشتر خواهد شد. پس باید سعی کنیم از چنین فرصتها و موجهای خبری برای جذب مخاطب و برندسازی بیش از پیش استفاده نماییم.

[symple_spacing size=”20px”]

در انتها پیشنهاد می کنم چالش مانکن بچه های آپارات و ihome را نیز مشاهده نمایید:

[symple_spacing size=”20px”]
 [symple_spacing size=”20px”]