تیر ۰۳, ۱۳۹۶

درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

کارشناس دیجیتال مارکتینگ و تحلیلگر کسب و کارهای اینترنتی | بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | مشاور، مدرس و سخنران دیجیتال مارکتینگ

مطالب مشابه

3 ديدگاه

  1. 2

    پیمان

    ممنون که خیلی خوب و دقیق همه‌ی نکات رو بیان کردید اما در انتها به جمع‌بندی که من انتظارش رو داشتم نرسیدید. برند سه شرکت بزرگی مثل “شاتل”، “تخفیفان” و “دیجی‌کالا” اعتماد زیادی رو به کاربر میده. جایزه‌ی بازی از طریق لینک سایت تخفیفان برای من تخفیف در تخفیفان و برای یکی از دوستان دو گیگ ترافیک شاتل بود.

    این بازی حداقل چند ماهی هست که داره برگزار میشه و هیچ زمان پایانی هم براش در نظر گرفته نشده بود. همون چند ماه پیش هم فقط دو سایت خبری (اگه اشتباه نکنم) بودند که در مورد این بازی توضیح داده بودند و بهش لینک داده بودند و خبری از این بازی داخل خود سایت دیجی‌کالا نبود.

    در حال حاضر بازی رو سایت تخفیفان (takhfifan.com/game) مثل روال گذشته داره کارش رو ادامه میده اما لینک سایت دیجی کالا (به آدرس landing.digikala.com/earth-guard یا چیزی مشابه به این) حدود یکی دو ماه هست که دیگه بازی رو نمیاره و ریدایرکت میشه به صفحه اصلی دیجی کالا.

    من نمیدونم پشت پرده چه توافقاتی صورت گرفته و برنامه‌ای که در نظر داشتند به چه صورت بوده اما هرچی هست بوی خوشی به مشام نمی‌رسه.
    – اینکه زمان پایان بازی مشخص نیست از همون ابتدا توجه من رو جلب کرد.
    – اینکه در دو لینک مختلف میشه بازی رو انجام داد و نفرات برتر هر کدوم متفاوت هست هم نکته‌ی دیگه‌ای بود که بعدا متوجه شدم.
    – دیجی‌کالا به جای اینکه توضیحات تکمیلی در مورد بازی اعلام کنه، صفحه‌ی این بازی رو کلا از سایتش حذف کرد.

    پاسخ
  2. 1

    پردیس

    سلام وقتی من سرتوضیحات کلیک می کنم اسامی نفرات برتر نمیاد و فقط توضیحات بازی ،تخفیفان دیجی کالا و شاتل میاد چرا؟و اگر می شود بگید قرعه کشی کی هست و همین طور امتیلز نهایی خود را چه طور می توانم مشاهده کنم؟ممنون.

    پاسخ
    1. 1.1
      احسان خواجوی

      احسان خواجوی

      سلام
      احتمالا به دلیل اینکه مدت زیادی از کمپین گذشته، کمپین رو غیر فعال کردن یا دیگه به مشکلات فنی اش رسیدگی نمی کنن

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به آراتیس می باشد. اما از انتشار محتوا با ذکر منبع استقبال می شود!

فراخوان همکاری با آراتیس
سلام
در حال توسعه آراتیس هستم و از شما دعوت می کنم برای تحقق بهتر این هدف به من کمک کنید:

*ایده بدهید و جایزه بگیرید
* به تیم نویسنده آراتیس بپیوندید
* برای کسب تجربه حرفه ای،همراه شوید
پیشنهاد امروز:عضویت در آراتیس
شما می توانید در چند ثانیه عضو آراتیس، رسانه مستقل و نوین استارتاپی ایران شده و از مزایای آن بهره مند شوید
  • ایجاد پروفایل کاربری اختصاصی
  • ارسال نظر بدون نیاز به درج مشخصات
  • کسب امتیاز روزانه از فعالیت
  • جوایز مادی و معنوی با کسب امتیاز
  • امکان انتشار مقاله در آراتیس با نام خود
  • و ...
GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
Do you want massive traffic?
Dignissim enim porta aliquam nisi pellentesque. Pulvinar rhoncus magnis turpis sit odio pid pulvinar mattis integer aliquam!
  • Goblinus globalus fantumo tubus dia montes
  • Scelerisque cursus dignissim lopatico vutario
  • Montes vutario lacus quis preambul den lacus
  • Leftomato denitro oculus softam lorum quis
  • Spiratio dodenus christmas gulleria tix digit
  • Dualo fitemus lacus quis preambul pat turtulis
* we never share your e-mail with third parties.
SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIiBzcmM9Imh0dHA6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20vZW1iZWQvajhsU2NITzJtTTAiIGZyYW1lYm9yZGVyPSIwIiBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4+PC9pZnJhbWU+
All rights reserved © Company Name, 2014
با تشکر، احسان خواجوی
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. لطفا به اینباکس خود مراجعه کرده و عضویت خود را تایید نمایید.
دانلود سریع مقاله ها در ایمیل
دانلود 161 نکته موفقیت در کسب و کار اینترنتی
ایمیل شما با موفقیت ثبت شد. به زودی ایمیلهای آراتیس را دریافت خواهید کرد
با تشکر، احسان خواجوی
اپلیکیشن آراتیس
دانلود از بازار
دانلود از مایکت
اپلیکیشن آراتیس
دانلود از کافه بازار
دانلود از مایکت