در روز 5 اسفند به همت باشگاه موفقان، همایش رهبران عالی تجارت مدرن در سالن رودکی برج میلاد برگزار شد. این همایش با حضور اساتید و کارآفرینان برتر حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک به یکی از همایش های برتر و موفق سال 95 تبدیل شد. ارائه اول همایش توسط اینجانب و در زمینه ترندهای دیجیتال مارکتینگ برگزار شد. در این ارائه، ترندهای دیجیتال مارکتینگ جهان در سه سال متوالی 2015، 2016 و 2017 معرفی و بررسی شدند.

آمارهایی که در ادامه بیان می گردد حاصل نظرسنجی معتبری در سطح جهان و از جامعه چند هزار نفری مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال شرکتهای مختلف می باشد.

طبق نظرسنجی، از این مدیران پرسیده می شود که یک گزینه را که از بین کلیه ترندهای دیجیتال مارکتینگ در سال جاری برای شما بیشترین منفعت و درآمد را به همراه خواهد داشت انتخاب کنید.

این امر، به معنی تعیین گزینه اول با بیشترین اولویت می باشد و قطعاً هر شرکت از چند ابزار دیجیتال مارکتینگ برای اهداف تجاری خود استفاده می کند.

ترندهای دیجیتال مارکتینگ جهان در سه سال متوالی

ترندهای دیجیتال مارکتینگ

همانطور که مشاهده می کنید بازاریابی محتوایی در سه سال متوالی به عنوان برترین ترند دیجیتال مارکتینگ جهان انتخاب شده است، پس از آن بیگ دیتا یا داده کلان، بازاریابی اتوماتیک، موبایل مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

طبق تصاویری که در فایل ارائه درج شده، در سالهای گذشته این پنج ترند، جایگاه ثابتی را از آن خود کرده اند اما بیگ دیتا در سه سال متوالی در حال رشد و ارتقای جایگاه خود می باشد؛ این امر نشان دهنده تاثیر مثبت و مستقیم بیگ دیتا در موفقیت تجاری کسب و کارها می باشد.

در انتهای ارائه نیز 13 کسب و کار اینترنتی ایرانی را که در زمینه های مختلف پیشتاز و رهبر می باشند معرفی شد. هدف این معرفی، شناخت عملکرد موفق کسب و کارها در زمینه های مختلف و الگو قرار دادن آنها می باشد.

برای دانلود فایل ارائه من با موضوع ” ترندهای دیجیتال مارکتینگ ” روزی گزینه زیر کلیک نمایید:

[button color=”orange” link=”https://nabzino.com/wp-content/uploads/2017/digital-marketing-trends.pdf” align=”center” outer_border=”true” outer_border_color=”#3d3d3d” icon=”momizat-icon-download3″]Download[/button]