ایده استارتاپ و تیمی قوی و مجرب، تنها تکه­ هایی از پازل موفقیت در کسب و کار می باشند. صاحبان استارتاپ ها  برای موفقیت در کسب و کارشان به به ابزارهای نرم افزاری آنلاین نیز نیاز دارند؛ ابزارهایی نظیر HubSpot که هر استارتاپی برای باقی ماندن در رقابت و سرعت بخشیدن به توسعه خود به آن نیاز دارند.

HubSpot

این نرم افزار در اصل یک ابزار مدیریت مارکتینگ و فروش است و از سه بخش نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا CRM، نرم افزار بازاریابی و نرم افزار فروش تشکیل شده است.

در این مقاله نرم افزار مارکتینگ Hubspot معرفی خواهد شد چرا که امکانات بی نظیری جهت تهیه و بهینه سازی محتوا، بازاریابی اتوماتیک، تست های A/B و تحلیل های آماری در آن تعبیه شده که تنها بخشی از امکانات موجود در پکیجهای این نرم افزار به شمار می رود؛ از جذب افراد به سمت برندتان تا ارائه خدمات به مشتریان تماماً با این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

بازاریابی درونگرا با Hubspot

این نرم افزار در اولویت اول برای بازارایابی درونگرا استفاده می شود اما اگر به درستی خدمات آن به کار گرفته شود اتوماتیک کردن فرآیندهای مارکتینگ نیز به دنبال خواهد داشت.

به طور خلاصه می توان برخی از مهمترین نتایج استفاده از این سرویس را در موارد زیر بیان نمود:

  • افزایش ترافیک ورودی وبسایت با استفاده از امکاناتی که برای ساختن صفحه فرود، کمپین ایمیل مارکتینگ و ایجاد وبلاگ
  • مدیریت،آنالیز و بهینه سازی ترافیک وبسایت با استفاده از امکانات مدیریتی نرم افزار
  • تحلیل اطلاعات کمپین ها با قابلیت data analytics
  • مدیریت کامل شبکه های اجتماعی و آنالیز عملکرد آنها
  • مدیریت لیدها، بهینه سازی ایمیل مارکتینگ، تست های بهینه سازی نرخ تبدیل
  • سیستم گزارش دهی از کلیه فعالیت ها و نتایج کمی و کیفی آن

داشبورد HubSpot

این بخش به دو صورت رایگان و پولی وجود دارد که نسخۀ رایگان آن امکانات محدودتری دارد. نسبت به بودجۀ کسب وکار می توان از پلن های آن استفاده نمود؛ پلن هایی که از مبلغ 200 دلار در ماه شروع می گردد.

در مجموع می توان Hubspot را پلتفرمی جامع برای استارتاپهای نوپا، کسب و کارهای اینترنتی و فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ دانست که کلیه امکانات مورد نیاز را ارائه می دهد.

این سایت اعتبار بالایی داشته و می تواند یکی از گزینه های کسب و کار شما برای آنالیز و بهبود فعالیت های دیجیتال مارکتینگ شما در نظر گرفته شود.