اگر مدت زیادی را در کشور دیگری زندگی کرده¬اید یا می‌خواهید به کسانی که قصد مسافرت به کشور شما را دارند کمک کنید، می‌توانید از این ایده استفاده کرده و یک کسب و کار اینترنتی عالی ایجاد کنید.
Stephen Palmer در سال 2013 از ایرلند به استرالیا مهاجرت کرد و وبسایتی با عنوان irisharoundoz.com راه اندازی کرد؛ او در حال حاضر با دادن ارائه مشاوره به کسانی که قصد سفر به استرالیا را دارند، درآمد بالایی از وبسایتش کسب می‌کند.
جمعیت ایرلند تقریباً 4.5 میلیون نفر است و از بین این تعداد، تخمین زده می‌شود که تنها نیم درصد (22 هزار نفر) هر ساله به استرالیا سفر کنند. این جامعۀ آماری کوچک، همان تعدادی است که مخاطب Stephen هستند و او عمده درآمدش را از این بین کسب می‌کند.
در این وبسایت، اطلاعاتی دربارۀ مهاجرت کاری، مسافرت تفریحی، تحصیل و هر اطلاعاتی که مربوط به رفتن به استرالیا باشد منتشر می‌شود. با اینکه وبسایت در سال 2013 ایجاد شده است و مخاطبین آن محدود است، اما درآمد آن درحال حاضر حدود 10,000 دلار در ماه است.


Stephen در ابتدا این وبسایت را برای سرگرمی و به صورت پاره وقت ایجاد کرد اما در همان اوایل موفق شد ماهانه 2500 دلار درآمد کسب کند. با کسب این موفقیت، او فهمید که این کار پتانسیل زیادی دارد و تمام وقت خود را روی رشد وبسایت گذاشت.او در این باره می‌گوید:

ابتدا مقاله‌ای با عنوان 50 نکته دربارۀ مسافرت به استرالیا منتشر کردم و با توجه به استقبالی که از آن شد، متوجه شدم شکاف بزرگی در مارکت وجود دارد. اکثر افراد شاید به حجم بازار هدف توجه زیادی بکنند و بازاری با این حجم کوچک را انتخاب نکنند اما این وبسایت ثابت کرد که برای کسب درآمد بالا، نیازی به داشتن بازدید میلیونی نیست.

Stephen با دیدن این استقبال از طرف مخاطبین، گروه‌های مختلفی برای مشاورۀ مهاجرت در فیسبوک ساخت تا به منبع معتبری برای مخاطبینش تبدیل شود.
همانطور که گفته شد، در چنین کیس‌هایی تمرکز بر روی یک منطقۀ کوچک و محدود یا هایپر لوکال است؛ در نتیجه قرار نیست تعداد بالایی بازدید انجام شود که در این مورد، ماهانه 30 هزار بازدید گزارش شده است.
در این وبسایت برای کسب درآمد بالا از ترافیکی که روی آن ایجاد می‌شود، از ترکیب لینک‌های بازاریابی (همکاری در فروش) و مربوط به هم برای محصولات و سرویس‌هایی پیشنهادی این سایت استفاده شده است.

برای مثال بیشترین لینک‌های بازاریابی مربوط به انتقال پول از ایرلند به استرالیا می‌باشد.همچنین مطالبی در زمینه مالیات، انتقال کالا، ویزا و اقامت بلندمدت در استرالیا نیز از جمله سایر ایده‌هایی‌ست که در این سایت منتشر می‌شود.
Stephen دربارۀ زمان به درآمد رسیدن گفته است که حدود 6 ماه طول کشید تا بتواند نزدیک 1000 دلار ماهانه کسب کند و حدود 12 ماه بعد هم بین هزار تا دو هزار دلار ماهانه درآمد داشت که از لینک‍‌های بازاریابی به دست آمده بود.

به گفته استفان، موفقیت این سایت در تنوع جریانهای درآمدی آن بود. به طوری که 60 درصد درآمد از سیستم همکاری در فروش، 30 درصد خدمات و محتواهای دارای اسپانسر و 10 درصد هم از تبلیغات بنری به دست می آید.
در همین زمان بود که او از کارش انصراف داد. البته این مقدار پول برای خرج ماهانه کافی نبود اما او میدانست که اگر تمام وقت روی وبسایت کار کند، حتماً درآمدش بیشتر می‌شود.