شاید علاقه داشته باشید در قسمت بیو اینستاگرام، لینک‌های بیشتری قرار بدهید. نگران نباشید در این مطلب ۳ ابزار جالب را معرفی خواهم کرد تا بتوانید از قسمت Bio (بیوگرافی) اینستاگرام بیشتر بهره ببرید.

برای هر حساب اینستاگرام ۵ لینک ایجاد کنید

(Linktree) یک راه آسان برای افزایش تعداد لینک‌‌ها در قسمت بیو اینستاگرام است. وقتی کاربر روی این لینک کلیک می‌کند وارد صفحه‌ای که با چندین لینک ایجاد کرده‌اید، خواهد شد؛ به عنوان مثال لینک به قسمت وبلاگ یا محصولات وبسایت. شما می‌توانید با استفاده از (Linktree) تا ۵ لینک را در این قسمت قرار بدهید.

ویژگی متمایز این سرویس، قرار گرفتن نام برند شما درون لینکی است که ایجاد می‌شود. این ویژگی به صورت رایگان قابل استفاده است همچین می‌توانید:

  • به هر تعداد که نیاز دارید لینک ایجاد کنید
  • متوجه شوید که روی هر لینک چند بار کلیک شده است
  • و همین‌طور ۳ تم هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • البته می‌توانید با پرداخت ۶ دلار در هر ماه از امکانات دیگر این سیستم نیز استفاده کنید.
  • چندین لینک را برای اکانت‌‌های مختلف اینستاگرام مدیریت کنید

برای مدیریت یک حساب سرویس (Lnk.Bio) و (Linktree) شبیه هم هستند با این تفاوت که لینکی که (Lnk.Bio) به شما می‌دهد حاوی نام برند شما نیست. البته شما می‌توانید با پرداخت ۱۰ دلار به صورت مادام‌العمر از تمام امکانات این سرویس بهره‌مند شوید.

اما بهترین ویژگی این سرویس امکان متصل کردن آن به چند اکانت اینستاگرام است که استفاده از آن برای آژانس‌های بازاریابی بسیار کاربردی است.

نمایش لینک‌های مختلف همراه با تصاویر آنها

سرویس (Link in Profile) هم شبیه سرویس‌های قبلی است با این تفاوت که علاوه بر لینک، تصاویر آنها را نیز نمایش می‌دهد.

فرایند ایجاد این لینک‌ها بسیار آسان است چرا که بعد از اضافه کردن هر ویدئو یا عکس به اینستاگرام این سرویس اجازه می‌دهد به راحتی لینک‌های خود را مدیریت کنید.

سرویس (Link in Profile) را نمی‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید اما می‌توان به مدت ۳۰ روز از تمام امکانات آن به صورت رایگان استفاده کرد.