از زمانی که بامیلو به عرصه رقابت با دیجی کالا وارد شد دیجی کالا حوزه مارکتینگ خود را فعال تر نمود و با جذب سرمایه توانست به طور مستمر برنامه های تبلیغات و بازاریابی خود را به بهترین شیوه ممکن اجرا نماید.

در شرایطی که بامیلو از تنها پلن بازاریابی خود که همان تبلیغات وسیع و هجومی با تکیه بر پشتوانه مالی خود بهره می برد دیجی کالا نیز در ابتدا به اینگونه تبلیغات فراگیر حتی تبلیغات تلوزیونی روی آورد اما به تدریج رویه خود را تغییر داد و با شدت و کیفیت بیشتری، رویه پیشین خود را در بحث بازاریابی در پیش گرفت.

رویه مذکور، حضور مستقیم در میان مردم و با تبلیغات غیر مستقیم و جایگاه سازی می باشد.در مطلب گذشته، گزارشی از کمپین تبلیغاتی ” گذشته، خاطره، آینده ” دیجی کالا ارائه کردیم که می توانید با کلیک روی ” بررسی مسابقه عکس «گذشته، خاطره، آینده» ” آن را مطالعه کنید.حال در برنامه ای دیگر در ماه مبارک رمضان، دیجی کالا فراخوانی را با عنوان ” به رنگ مهربانی ” منتشر کرده که گواه جایگاه سازی برند خود از یک نهاد صرفاً تجاری به نهادی با مسئولیتهای اجتماعی می باشد؛ آن هم در امور خیریه و در ماه معنوی رمضان.

دیجی کالا

آنچه در خور توجه است استفاده از پتانسیل عمومی برای ایده ای خلاقانه در زمینه امور خیریه می باشد؛ در واقع به طور مسلم، صرف نظر از جنبه معنوی این فراخوان، قصد دیجی کالا برای ایجاد ارتباط مردمی با این امر خیریه پیش از آغاز به کار آن است. همچنین جایزه ای که برای این کمپین در نظر گرفته شده نیز در نوع قابل توجه بوده و نظر بسیاری را به خود جلب می کند؛ دیجی کالا به ایده‌ برتر، یک ست Apple Watch و iPhone 6 اهدا خواهد کرد و یا در صورت تمایل برنده، معادل هزینه آن صرف همان ایده می‌شود.

جهت مشاهده اطلاعات مربوط به این فراخوان و شرایط و چگونگی شرکت در آن، روی گزینه زیر کلیک کنید:

[symple_button color=”red” url=”http://www.digikala.com/News/News-7365″ title=”” target=”blank” border_radius=””]به رنگ مهربانی[/symple_button]