بنرهای تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی بامیلو همواره از کیفیت مناسبی برخوردار بودند اما اخیراً بنری از این فروشگاه برای طرح ” جمعه های هیجان انگیز بامیلو ” به نمایش گذاشته شد که ایرادات متعددی در آن مشاهده می شود:

  • متن زیاد : در این بنر کلمات زیادی نوشته شده که این امر برای بنرهای متحرک مناسب نیست
  • تضاد نامناسب رنگها : رنگهای متعددی در کلمات و تصاویر بنر به کار رفته که سبب گمراهی دید بیننده و عدم برجسته سازی پیام اصلی بنر می شود
  • عدم تناسب سایز فونت و مکان کلمات : کلمات با سایزهای مختلفی نوشته شده اند که این امر نیز در مطالعه عبارات مشکل ایجاد می کند.همچنین عدم تناسب مکان قرار گرفتن کلمات نیز چشم را آزار می دهد
  • تصاویر کوچک : در اسلاید دوم تصویر که آیکون محصولات به همراه درصد تخفیف آنها نشان داده می شود این اطلاعات در خانه های سفید رنگ قرار گرفته که سبب می شود تصاویر و اعداد به خوبی دیده نشوند.

bamilo

البته طبق اطلاعاتی که از سابقه فعالیت مارکتینگ تیم بامیلو می دانیم تغییر تدریجی سبک ساده و حرفه ای بنرها به بنرهای شلوغی همچون این، کمی عجیب بوده که می توان این گزینه را در نظر گرفت که واحد بازاریابی بامیلو با اطلاعات و آمارهایی که از میزان کلیک کاربران روی بنرها و نرخ خرید حاصل از هر بنر در دست دارند به تغییر سبک بنرهای گرافیکی خود اقدام نموده اند.