دوره ها و پکیجهای آموزش زبان انگلیسی همواره مخاطبان و مشتریان زیادی را جلب می کند.تقاضای رو به گسترش یادگیری زبان انگلیسی سبب می شود تا فعالان این حوزه دست به کار شده و شیوه های جدید،خلاقانه و ساده تری را برای آموزش زبان انگلیسی به کار بگیرند.

اپلیکیشن ” آموزش زبان با آهنگ ” یکی از این شیوه های خلاقانه است که توانسته در مدتی کم مورد استقبال طیف وسیعی از مخاطبان قرار بگیرد.توسعه دهندگان این اپلیکیشن آنچنان حرفه ای وبی نقص کار کرده اند که می توان با مطالعه ویژگیهای این اپلیکیشن، از نحوه عملکرد آنها الگو گرفت :

  • چون سرویس این اپ جدید می باشد سازندگان آن نام اپلیکیشن را همان کاربری و عملکرد سایت در نظر گرفتند. گرچه با این کار برندسازی صورت نمی گیرد اما چون هدف توسعه دهندگان آن،فروش و درآمد بیشتر می باشد با انتخاب نام ” آموزش زبان با آهنگ ” به خوبی محصول خود و ویژگی آن را به همگان معرفی می نماید.
  • تصویر این اپ، یک قلب بوده که موسیقی گوش می دهد! گرچه این تصویر به موضوع آموزش زبان انگلیسی اشاره نمی کند اما تصویری از آهنگهای عاشقانه را به مخاطب القا می کند که همین امر نیز سبب توجه مثبت بیشتر به آن می شود.
  • طراحی رابط کاربری و گرافیک اپلیکیشن بسیار ساده و کاربردی بوده و کاربر جهت استفاده از بخشهای اپ، به زحمت نمی افتد.
  • نسخه اصلی این اپ رایگان و با پرداخت درون برنامه ای می باشد.این روش، بهترین حالت ممکن برای افزایش فروش و دانلود اپلیکیشن می باشد.مخصوصاً اگر محصول شما نو و جدید می باشد.
  • این اپ ترانه های خود را غالباً با موضوع عاشقانه و زیبا و از خوانندگان مطرح انتخاب کرده که قطعاً مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.
  • دوره های این اپ متشکل از سه سطح و هر سطح دارای 20 ترانه بوده که تنها امکان استفاده از 5 ترانه در نسخه رایگان وجود دارد که نسبت قابل قبولی می باشد.
  • قیمت نسخه طلایی برای هر سطح به طور جداگانه و هر سه سطح امکان پذیر است که این نیز با توجه به سطح بندی سطح زبان افراد، نکته قابل توجهی می باشد.

dd

 

  • زیرنویس متن ترانه ها، کلمات مهم هر ترانه و کوئیز از ترانه در کنار فرهنگ لغت واژگان می تواند برای آموزش لغات و تلفظ ابزارهای مناسب و کاربردی باشد.
  • به جز نسخه اصلی، سازندگان اپ ” آموزش زبان با آهنگ ” در اقدامی هوشمندانه، به جای بروزرسانی این اپ و اضافه کردن آهنگهای جدید، شماره های دو و سه اپ را با 30 ترانه روانه بازار کرده و به فروش می رسانند که با توجه به بازخورد کاربران در رای دهی و نظرات، قطعاً این نسخه ها هم با اسقبال بالایی مواجه خواهد شد.

دریافت از کافه بازار : کلیک کنید

badge-g

این اپلیکیشن تا کنون بیشت از 50 هزار بار دانلود شده که رقم قابل توجهی بوده و امکان رسیدن تا 100+ هزار دانلود نیز وجود دارد.گرچه این اپلیکیشن فقط بر روی دایره لغات انگلیسی و آموزش شنیداری ( Listening ) تمرکز داشته و از آموزش گفتاری و نوشتاری خبری نیست اما به طور کلی، می توان برای این اپ، امتیازهای متعددی را در نظر گرفت.