جابینجا استارتاپ جدیدی در زمینه آگهی های استخدام شرکتهای معتبر مخصوصاً شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک و رایانه می باشد. این سایت که از ابتدا در بسیاری از موارد از جمله طراحی سایت، طراحی بنر،طراحی کمپینهای تبلیغاتی و … بسیار حرفه ای و حساب شده کار کرده در تازه ترین کمپین خود، از صفحه فرود مناسبی استفاده نموده که می توان نمره 9.5 از 10 را به آن اختصاص داد!

تنها ایراد این صفحه فرود عدم واکنش گرایی آن برای نسخه های موبایل و تبلت می باشد که نیم نمره منفی را از این مورد کسب کرده است! اما برای بیان ویژگیهای مثبت این لندینگ پیج، ابتدا تصویر بالا را به خوبی مشاهده کرده و سپس توضیحات را مطالعه نمایید :

  • این صفحه فرود دو هدف عمده جمع آوری بانک ایمیل و برندسازی را به خوبی دنبال می کند و می توان نرخ تبدیل بالایی برای آن پیش بینی کرد.
  • از گرافیکی ساده به گونه ای هدفمند و حساب شده استفاده شده است : استفاده از ایده ” میز کار ” که ضمن جذاب بودن، با ماهیت عملکرد سایت متناسب است، استفاده از مانیتوری که صفحه اصلی جابینجا را نشان می دهد، کل صفحه بدون اسکرول نمایش داده می شود و چینش منظم بخشهای صفحه به طوریست که نه برای خواندن متن به زحمت می افتیم و نه برای پیدا کردن بخشهای صفحه مشکلی خواهیم داشت.
  • استفاده از لوگوی شرکتهای بزرگ آگهی دهنده در کنار متنی گیرا به خوبی می تواند بازدیدکننده را به مشاهده آگهی های استخدامی ( ثبت ایمیل ) ترغیب کرده و نام جابینجا را در ذهن ماندگار کند.
  • برای ثبت ایمیل، از متن بسیار مناسبی استفاده شده است به گونه ای که بازدیدکننده مشتاقانه و کنجکاوانه ایمیل خود را برای مشاهده آگهی استخدام ثبت کرده و اجبار به عضویت برای استفاده از سایت را حس نمی کند.

با مشاهده و بررسی چنین صفحات فرودی باید بپذیریم که کمپینهای تبلیغاتی تنها زمانی به موفقیت مورد نظر ما ختم می شود که تمام شرایط لازم برای موفقیت را مد نظر قرار دهیم؛ در بین این شرایط، صفحه فرود اهمیت بسیار بالایی داشته و تاثیر بیشتری در افزایش نرخ تبدیل تبلیغات در پی خواهد داشت. برای ورود به سایت جابینجا، اینجا را کلیک کنید