WP Engine برای کسانی که به دنبال پشتیبانی قوی مشتریان، سرعت وبسایت بالا و فیچرهای عالی برای توسعه وبسایت خود هستند، هاستینگ وردپرس ارائه می‌دهد.

زمان برای تمام کارآفرینان و صاحبان استارتاپ‌هایی که دارای یک کسب و کار برای اداره کردن هستند، عنصر با ارزشی است. آنها نمی‌خواهند جزئیات مختلف کارها آنها را از اهداف اصلی دور کند. برای مثال می‌خواهند از مواردی مانند امنیت اطلاعات و دیتا، بک آپ گیری و نظارت بر دیتا خیالشان راحت باشد.

WP Engine بهترین تجربۀ مشتری و مدیریت هاستینگ را ارائه می‌کند که شامل مواردی چون پشتیبانی فنی نیز می‌شود که در این قسمت فقط متخصصان وردپرس به سؤالها جواب می‌دهند. آنها روزانه 200 میلیون درخواست را دریافت می‌کنند!

محصولات این شرکت شامل موارد زیر میباشد:

  • CDN کاملاً مدیریت شده
  • مقیاس پذیر در شرایط ترافیک سنگین
  • بخش one-click برای تست تغییرات در وبسایت وردپرسی
  • انجام آپدیت های وردپرس تنها پس از یک ساعت از زمان انتشار
  • بک آپ اتوماتیک و ماشین زمان برای وردپرس
  • آپدیت و نصب پلاگین‌های معتبر

کسانی که می‌خواهند از هاستینگ دیگر به این هاستینگ منتقل شوند، به صورت رایگان و چند کلیک ساده قادر به انجام این کار توسط WP Engine خواهند بود. پلاگین‌های رایگان و اتوماتیکی که برای انتقال وبسایت ساخته شده اند، هزینه، زمان و پیچیدگی انتقال را حذف می‌کنند.

wp-engine

تیم بزرگی از متخصصان در این شرکت راه حل‌های هوشمندانه برای عملکرد وبسایت ارائه می‌دهند که شامل عملکرد فرانت اند، بک اند و محتوا می‌باشد و برای بهینه سازی وبسایت و ارائه یک تجربۀ دیجیتال بهینه است.

با ابزارهای هوشمند تمام صفحات، محتوای وبسایت و حتی خود اپلیکیشن وب بررسی می‌شود و اطلاعاتی از عملکرد آنها، همراه با پیشنهاداتی برای بهتر کردن بخش‌های ضعیف به مدیر وبسایت داده می‌شود تا کارایی و در نهایت تجربه کاربری وبسایت بهتر شود.

پلن های این شرکت برای تمام نیازها و بودجه‌ها درجه‌بندی شده است. همچنین گارانتی 60 روزه به مشتری این امکان را می‌دهد که در صورت ناراضی بودن، وجه خود را دریافت کرده و از سرویس خارج شود. قیمت ها از 29 تا 249 دلار ماهانه وجود دارد اما برای پلن‌های سازمانی و پریمیوم قیمت‌ها متغییر است و نیاز به تماس دارد.

برای مشاهده این سایت، اینجا را کلیک نمایید