با خواندن متن بالا چه احساسی به شما دست داد؟ آیا شما هم در خاطرات خوب گذشته غرق شدید و صحنه هایی از زندگی گذشته تان را تجسم کردید یا برداشت شما از متن بالا یک ترفند تبلیغاتی نامطلوب بود؟
قطعا شما هم مانند همه هموطنان برداشت احساسی و خاطره انگیزی از این متن داشته و نام مسابقه مذکور و تصمیم به شرکت در آن برای برنده شدن نبوده است.فرصت و تلنگری که احساس شما از خاطرات خوش گذشته زندگیتان را برانگیخت و اکنون میخواهید این خاطرات را با همگان به اشتراک بگذارید.
همانطور که متوجه شدید در این متن خبری از نام دیجی کالا و تبلیغات این برند نبود؛ در حالیکه هدف این مسابقه برندسازی و ارتقای جایگاه برند دیجی کالا می باشد.در واقع تیم مارکتینگ دیجی کالا به خوبی توانسته فاصله خود را با عموم مردم کم کرده و در مکانهایی -حتی در خاطرات و احساسات ما – به گونه ای مثبت و خوشایند و بدون هیچگونه آزار و مزاحمتی حضور پیدا کند.
این کمپین از دو ویژگی عالی برخوردار است:
۱-بازاریابی احساسی که با برانگیختن احساسات مطلوب افراد، هدف جایگاه سازی را با استفاده از قدرت روابط عمومی خود دنبال می کند.
۲-انتخاب موضوعی جدید، خلاقانه و همه پسند که با استقبال همگان مواجه خواهد شد.
این کمپین که در اینستاگرام برگزار می شود گواه تمرکز جدی دیجی کالا بر قدرت و نفوذ اینستاگرام به سبت سایر شبکه های اجتماعی و همچنین تاثیر عکس و استقبال عمومی از آن می باشد.
نکته قابل توجه در این مسابقه، پوستر مسابقه است که به گونه ای زیبا طراحی شده و در یکی از عکسها می توان لوگوی دیجی کالا را بر روی دیوار نیز مشاهده کرد.
جهت مشاهده پوستر مسابقه و مطالعه قوانین شرکت در مسابقه، روی گزینه زیر کلیک نمایید.
نظر شما در مورد این کمپین جذاب چیست؟ آیا در آن شرکت می کنید؟!