بنر تبلیغاتی سایت دیجی پخش را برای بررسی انتخاب کردم تا بتوان با مطالعه موردی این بنر، با اصول طراحی بنر متحرک بیشتر و بهتر آشنا شوید.

  • این بنر از نوع بنرهای متحرک اما با اسلایدهای متحرک اندک می باشد ( بنر نیمه متحرک ) که در آن، عناوین اصلی به صورت ثابت قرار داده شده اند؛ این امر به منظور برجسته سازی بیشتر این عناوین صورت گرفته است.
  • در بالای بنر، لوگوی دیجی پخش به وضوح دیده می شود که به برندسازی آن کمک می کند.
  • پس زمینه لوگو از پس زمینه سایر محتوای بنر جدا شده که این تمایز در رنگ به اثربخشی بنر کمک می کند (البته رنگ خاکستری پس زمینه می توانست با رنگهای برجسته تر عوض شود چرا که ترکیب رنگ سفید و خاکستری ملایم پس زمینه، این تمایز را کمتر نشان می دهد )
  • متن استفاده شده برای معرفی بنر کوتاه و جذب کننده انتخاب شده است ( معمولا توصیه می شود از متنهای بدون فعل استفاده شود ) اما استفاده از رنگ خاکستری برای این متن، در نگاه اول نکته منفی قلمداد می شود اما این رنگ را می توان با توجه به رنگ لوگو و رنگهای گزینه ها لیست قیمت و خرید آنلاین، یک نکته مثبت دانست ( برای توضیح بیشتر بخشهای زیر را بخوانید )

 

  • تنها قسمت متحرک بنر، لوگوی برندهای مطرح در زمینه موبال و تبلت می باشد که از نظر چینش، سرعت و نحوه تحرک و رنگ، نظم و کیفیت قابل قبولی داشته و سبب جذب نگاه مخاطب می شود.
  • گزینه های فراخوانی به عمل به طور حرفه ای طراحی شده است.استفاده از دو گزینه با متن مختلف برای جذب خریداران و علاقه مندان موبال و تبلت؛ استفاده از متن مناسب ( خرید آنلاین و لیست قیمت )، و همچنین استفاده از رنگ متضاد با رنگ خاکستری و مشابه رنگ لوگو از ویژگیهای ممتاز این گزینه ها می باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در مورد بنرهای تبلیغاتی نیاز دارید پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مطالعه کنید:

بدترین بنرهای تبلیغاتی در شهریور

عیب شناسی بنر تبلیغاتی بامیلو

معرفی و بررسی سه بنر برتر مردادماه

تبلیغات بنری:افزایش بازدید یا کلیک هدفمند؟

دو خطای غیر حرفه ای در تبلیغات بنری

اینفوگرافی:آناتومی یک بنر عالی