درباره نویسنده

احسان خواجوی

احسان خواجوی

مشاور اجرایی دیجیتال مارکتینگ و بنیانگذار آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا | 09128593599

مطالب مشابه

1 ديدگاه

  1. 1

    مجله حسابداری و حسابرسی

    با سلام

    قطعا توسعه دیجی کالا ناشی از قدرت واقعی این برند در کسب افزایش سهم از بازار است .

    پاسخ به این سئوال از دیجیاتو برای بنده هم جالب است.
    “این سوال مطرح شده که با وجود عرضه انواع محصولات در این سایت، چرا محصولات مد و پوشاک باید در دامنه ای جدید ارائه شود؟”

    تامین کننده نبودن از یک طرف به عنوان یک مزیت و از طرفی دیگر به عنوان یک چالش بین دیجی کالا ،تامین کنندگان و مشتری و

    یادآوری نارضایتی کاربران از پشتیبانی دیجی کالا ،رکود بازار پوشاک ،قاچاق زیاد در این حوزه ،نبود برندها و محصولات داخلی ،حمایت از تولید داخلی و… موارد دیگری از چالش های پیش روی این برند هستند.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آراتیس می‌باشد.